سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از اپلیکیشن هم نفس/ مسابقه غدیریه هم نفس

مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان گفت: مسابقه غدیریه هم نفس از ۲۵ مردادماه به مدت ۱۱ شب، راس ساعت ۱۱ شب برگزار می‌شود.

سید مهدی مدنیان مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: اپلیکیشن هم نفس برای اولین بار در اصفهان بر پایه دانش بومی ساخته شده و مسابقه بزرگ غدیریه هم نفس بر مبنای این اپلیکیشن برگزار می‌شود و دانش آزمایی، دانش افزایی و سنجش سطح اطلاعات شهروندان اصفهانی از اهداف این مسابقه است و عموم مردم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و مختص گروه سنی خاصی نیست.

او ادامه داد: در بخش تحقیقات مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه، حدود پنجاه هزار سوال مورد بررسی قرار گرفته که چهار هزار و پانصد سوال آن، طبقه بندی و یراستاری شده و آماده برای مسابقه می‌باشد. سوالات در حوزه سیاسی، تاریخی، هنر، مذهبی وموارد دیگر است و درایام غدیر بیشتر سوالات به مبحث غدیر اختصاص دارد.

مدیر اجرایی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان گفت:مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه وظیفه و رسالتش تولید محتوا در فضای مجازی و در حوزه رایانه است درحال حاضر، آخرین تولید این مرکز، اپلیکیشن مسابقه‌ای هم نفس می‌باشد که مرکز تحقیقات حوزه علمیه آن را تولید کرده و موسسه راسخون به عنوان مجری طرح این مسابقه فعالیت می‌کند.

سید مهدی مدنیان در پایان افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۱۰۴۴ ویا مراجعه به سایت www.hamnafasQ.com اپلیکیشن را در گوشی اندروید خود نصب نمایند و در این مسابقه شرکت کنند.
 
انتهای پیام/ی
 


رونمایی از پوستر مسابقه غدیریه هم نفس، با حضور دبیر بنیاد بین المللی غدیر اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
kh
۲۰:۰۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
پولمونم نریخت که چه فایده وقتمونو حروم کردن