سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوجوان مهریزی برگزیده کشوری «نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی» شد

رئیس کتابخانه‌های عمومی مهریز گفت: زهرا زارع زاده عضو نوجوان کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز در بخش پویش مجازی نهمین جشنواره کتابخوان رضوی برگزیده کشوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سعید قریشی رئیس کتابخانه‌های عمومی مهریز بیان داشت: فیلم ارسالی کتاب با کبوتر‌های گنبد تولید شده زهرا زارع زاده نوجوان کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز، به عنوان یکی از نفرات برگزیده نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی انتخاب شد.

او افزود: در بخش پویش مجازی نهمین جشنواره کتابخوان رضوی فیلم زهرا زارع زاده از بین ۶ هزار و ۱۷۲ اثر ارسالی در بخش نوجوان به عنوان برگزیده کشوری انتخاب و در تاریخ ۲۴ مرداد در شهر مقدس مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تجلیل می‌شود.

قریشی با اشاره به استقبال گسترده مردم شهرستان مهریز از نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: امسال شاهد رشد بیش از ۱۰۰ درصدی شرکت کنندگان در نهمین جشنواره کتابخوان رضوی در شهرستان مهریز هستیم و که از ۹۸۰ نفر در سال گذشته به ۲ هزار ۷۰۱ نفر در سال جاری رسیده است.

او گفت: اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان مهریز از ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۶ مرداد در محل کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مشهد مقدس برگزار شده که از ۳۶ برگزیده شهرستانی تجلیل می شود.

قریشی ادامه داد: جشنواره کتابخوانی رضوی زیر نظر بنیاد فرهنگی امام رضا (ع) و با همکاری دستگاه‌های مختلف در سطح کشور برگزار می‌شود.

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ۴ دوره متولی برگزاری این جشنواره بوده بر این اساس در دوره ششم بیش از ۲۳۸ هزار نفر، در دوره هفتم ۶۴۸ هزار و ۲۲۸ نفر، در دوره هشتم ۸۵۸ هزار و ۶۹۵ نفر و در دوره نهم با رشد ۵۹ درصدی، ۱ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۱۰۴ نفر در جشنواره کتابخوان رضوی مشارکت داشتند.

انتهای پیام /ت

برگزیده کشوری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مشخص شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.