سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه در تدارک میزبانی مطلوب دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی

معاونت توسعه امور ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی به عنوان شاخص و فرصتی برای رشد و تعالی استعداد‌های کشور محسوب می‌شود.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلال عزیزی معاونت توسعه امور ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به  اهتمام جدی در کرمانشاه برای برگزاری مطلوب دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی گفت: باید در دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی در کرمانشاه  میزبانی شایسته از ١٥٠٠ ورزشکار رشته‌های شنا، هاکی و هندبال داشته باشیم.

او با تأکید بر اهمیت ویژه این رویداد به عنوان شاخص و فرصتی برای رشد و تعالی استعداد‌های کشور، گفت: این رویداد عظیم با شعار " ورزش، دوستی و آینده‌ای بهتر سبب شناسایی نخبگان و پشتوانه سازی برای ورزش ایران اسلامی خواهد شد.


وی افزود: با توجه به همراهی و همدلی ایجاد شده در استان به یقین شاهد میزبانی مطلوب در هر سه هندبال، هاکی و شنا خواهیم بود.


عزیزی بیان کرد:  برنامه‌های افتتاحیه، پذیرش، اسکان، برنامه زمان بندی مسابقات، برنامه تفریحی و شب فرهنگی تأیید و با بررسی و تبادل نظر شرایط لازم برای میزبانی مطلوب مهیا شده است.

 انتهای  پیام/ز

برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.