سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمکی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

نمی‌گذاریم مافیای دارو خللی در زمینه تولید داخلی ایجاد کنند

وزیر بهداشت گفت: قطعاً نمی‌گذاریم مافیای دارو خللی در زمینه تولید داخلی کشور ایجاد کنند و نباید خیلی روی این جریان حساب باز کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اینکه آیا شرکت‌هایی که به عنوان مافیای دارو معروف شده‌اند، اجازه می‌دهند تولید داخلی ما در این عرصه تقویت شود؟ اظهار کرد: قطعاً نمی‌گذاریم آنان خللی در زمینه تولید داخلی کشور ایجاد کنند و نباید خیلی روی این جریان حساب باز کنیم.

او ادامه داد: اراده مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی این است که در برابر این جریان و مافیا بایستیم و ما هم محکم ایستاده‌ایم و رئیس جمهور هم در این عرصه، حمایت ویژه‌ای می‌کند و قطعاً در این راه موفق خواهیم بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به سوالی درباره نصب کارتخوان از سوی پزشکان، گفت: این موضوع بحثی مربوط به سازمان مالیاتی و پزشکان است و ما خیلی در این قضیه مداخله نمی‌کنیم.


بیشتر بخوانید: مافیای دارو را شناسایی کرده‌ایم/ تا تابستان ۹۸ پرونده الکترونیک سلامت اجرایی می‌شود/ با مسلسل نمی‌توانیم پزشک به مناطق محروم بفرستیم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یک سنجشگر فشار خون
۲۲:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید
جناب وزیر محترم بهداشت
لطفا در صورتی که وقت داشتید به موضوع پرداخت هزینه های اعلام شده به سنجشگران که در یک ماه به صورت دو شیفت یا تک شیفت در گرمای طاقت فرسا و کمبود شدید امکانات نسبت به یک بسیج ملی با شما همکاری کرده اند و بسیاری از آنها جوانان عزیز هلال احمر یا نهادهای زیر مجموعه وزارت بهداشت یا حتی از نیروهای مردمی بودند توجه بفرمایید
دو ماه است فقط وعده امروز و فردا از سوی دانشگاه های علوم پزشکی به افراد و ستادها داده می شود.
آیا درست است که وقتی این نیروها اینچنین پرتلاش حتی از میزان حساب شده 20 میلیون فراتر رفته و نزدیک 28 میلیون آمار ثبت کرده اند اینگونه مورد بی مهری قرار می گیرند.
این رفتار و شیوه نگاه دولتی که هر وقت دلمان خواست پول را پرداخت کنیم یا پولها را صرف مصارف پرسنل و روابط و مسائل زائد کنید و بدورغ بگویید بودجه نیست یا هست دستور پرداخت نیست یا ....
از شما جامعه محترم خبرنگاری هم تقاضا داریم نسبت به سوال از این وزیر محترم جهت پرداختی قشر زیادی از جوانان و نیروهای خدوم هلال احمر و افرادی که زمان وقت انرژی روحیه کار و زندگی خودشان را قرار دادند تا نسبت به این امر بزرگ حماسه ایجاد کنند کام ما را تلخ نکرده و فضای نارضایتی که در دل این همکاران مردمی ایجادشده را به شیرینی تبدیل کنند.
به حد کافی از دولت تدبیر و امید بی تدبیری و ناامیدی دیده شده است