سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۸۱۶ بیمار خاص و صعب‌العلاج زنجانی تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:۸۱۶ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و پاسخگویی به نیاز‌ها و هزینه‌های درمانی این گروه از جامعه هدف این نهاد نیازمند همت خیران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به آمار بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت این نهاد، از خیران زنجانی برای مشارکت در تأمین هزینه درمانی آن‌ها دعوت به همکاری کرد.

 صفری  بابیان اینکه ۸۱۶ بیمار خاص و صعب‌العلاج زنجانی تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: اعتبارات داخلی این نهاد به‌تن‌هایی پاسخگوی نیاز‌ها و هزینه‌های درمانی جامعه هدف نبوده و نیازمند مشارکت خیران در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه خیران زنجانی همواره در همه بخش‌ها در کنار کمیته امداد بوده و مشارکت مطلوبی در برنامه‌های اجرایی این نهاد در حوزه فقرزدایی داشته‌اند، افزود: با طراحی و اجرای طرح شفا زمینه مشارکت خیران در کمک به تأمین هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان فراهم‌شده و خیران زنجانی می‌توانند با مشارکت در این طرح بخشی از هزینه‌های درمانی یک یا چند بیمار خاص و صعب‌العلاج را تأمین کنند.

صفری بابیان اینکه در کنار ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران خاص و صعب‌العلاج عیادت و دلجویی از آن‌ها نیز از برنامه‌های مهم کمیته امداد در این بخش است، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان امسال از کلیه بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان عیادت و دلجویی به عمل آید.

وی با دعوت از خیران برای حضور در منازل این گروه از جامعه هدف کمیته امداد و عیادت از آن‌ها، افزود: کمیته امداد استان زنجان آمادگی دارد در راستای ترویج این سنت حسنه زمینه دیدار خیران، مدیران و اقشار مختلف مردم را با بیماران خاص و صعب‌العلاج و عیادت از آن‌ها را فراهم کند.

 

انتهای پیام/ر

خیران برای تأمین هزینه‌های درمانی این بیماران همت کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.