سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر کشور در بجنورد؛

اجازه ورود پول‌های مجهول به عرصه انتخابات نمی‌دهیم

معاون سیاسی وزیر کشور در نشست با معتمدان خراسان شمالی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با تامین ۴ رکن مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات، شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور میانگین مشارکت مردم را در ۱۰ دوره قبلی انتخابات ۶۰ و نیم درصد اعلام کرد و گفت: بالاترین مشارکت در انتخابات پنجم با ۷۱ ونیم درصد پایین‌ترین مشارکت در هفتمین دوره با ۵۱ درصد بود.

عرف مشارکت در انتخابات پیش رو را ۶۰ و نیم درصد و بالاتر پیش بینی کرد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست از فرصت سی روزه سازمان‌های مردم نهاد برای اعلام طرح و برنامه خود خبر داد و خواستار ارتقای اشتغال بانوان روستایی، افزایش باسوادی، فعالیت حوزه روحانیت و احزاب، ارتقای کمی مطبوعات و همچنین فعال شدن ارتباطات بین الملل در دانشگاه‌های استان و جذب دانشجو از کشور‌های همسایه همچون ترکمنستان شد.

شجاعی با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال، خواستار اهتمام همه دستگاه‌ها و مردم برای برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت حداکثری مردم شد.

او سند توسعه استان را سند پیش ران استان دانست و افزود:در زمینه صنایع کوچک نیروی با مدرک بالا نیاز نیست بلکه نیروی ماهر و توانمندی لازم است که باید آموزش عالی تربیت کند.

در این نشست معتمدان، پیشنهاد‌ها و درخواست‌های خود را در زمینه‌هایی همچون حضور بیشتر زنان در مجلس برای رشد سیاسی استان، رعایت قانون در سازمان‌های مردم نهاد، نیاز جدی به خوابگاه‌های دانشجویی و سرویس رفت و امد برای دانشگاه‌های خارج از شهر بجنورد، تقویت و تجهیز همه سطوح حوزه‌های علمیه و ضرورت بازنگری در قانون شهرداری‌ها با گذشت ۶ دهه از تصویب آن مطرح کردند.
انتهای پیام/ ر

لزوم ممانعت از ورود پول‌های مجهول به انتخابات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.