سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنیزلی، استراماچونی، نکونام و ۵ سرمربی دیگر در آستانه محرومیت از لیگ برتر نوزدهم

سرمربیان نیمی از تیم‌های لیگ برتر تا زمان تسویه نشدن بدهی باشگاه هایش نمی‌توانند کارت بازی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از پنج شنبه ۳۱ مرداد با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

در چنین شرایطی همچنان تکلیف بسیاری از تیم‌های بدهکار لیگ مشخص نشده است و ۱۱ تیم لیگ برتری در صورتی که تا تاریخ شروع لیگ به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مراجعه نکرده و با ارائه مصالحه نامه نتوانند برای ثبت قرارداد‌های خود از این کمیته برگه تسویه حساب بگیرند، حق ثبت قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی جدید خود را نخواهند داشت.

تاکنون تنها ۵ تیم پرسپولیس، شاهین شهرداری بوشهر، گل گهر سیرجان، سپاهان و ذوب آهن اصفهان مجوز ثبت قرارداد‌های جدیدشان را دریافت کرده اند و ۱۱ تیم سایپا، پیکان، استقلال تهران، تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز، صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، پارس جنوبی جم، نساجی مازندران، شهر خودرو مشهد و فولاد خوزستان برای استفاده از بازیکنان و مربیان جدید خود از هفته اول لیگ نوزدهم، تنها ۹ روز زمان دارند تا وضعیت بدهی‌های شان را در کمیته تعیین وضعیت مشخص و آن را پرداخت کنند.

با این تفاسیر بی شک به دلیل تسویه نشدن بدهی ها، مربیانی مانند آندره آ استراماچونی (استقلال) مصطفی دنیزلی (تراکتورسازی) رسول خطیبی (ماشین سازی) دراگان اسکوچیچ (صنعت نفت) مهدی تارتار (نفت مسجد سلیمان) فراز کمالوند (پارس جنوبی) رضا مهاجری (نساجی) و جواد نکونام (فولاد) که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به تیم‌های جدیدی ملحق شدند، نمی‌توانند تا رفع این مشکل باشگاه‌ها روی نیمکت بنشینند و کارت بازی برای آن‌ها صادر نمی‌شود.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: در دوره جدید کمیته تعیین وضعیت، صدور کارت بازی برای بازیکن و مربی منوط به تسویه بدهی‌ها است و تلاش می‌کنیم با کمک خود باشگاه ها، یک بار برای همیشه وضعیت مالی آن‌ها شفاف شود. سال‌ها است این بدهی‌ها مانند ارثی نامطلوب از فصلی به فصل دیگر منتقل شده و تپه بدهی باشگاه‌ها به کوه تبدیل شده است. بازهم تاکید می‌کنم صدور کارت بازی حتی برای اعضای کادرفنی نیازمند تسویه حساب تیم‌ها است.


بیشتر بخوانید:

فتاحی: دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی ۳۱ مرداد برگزار می‌شود

صالحی امیری: لیگ برتر به زودی آغاز می‌شود/ وضعیت سهراب مرادی تا ۱۰ روز دیگر مشخص خواهد شد

بهاروند: برخی از تیم‌های لیگ برتری در هفته اول و دوم حق میزبانی ندارند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۸:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
جالبه پرسپولیس تا خرخره بدهی داره بعد مجوزم گرفته خخخخخخخخخخ