سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه ۱۲ تهران تأکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت بازار تهران برای اشاعه پویش‌های مردمی

سعادتی گفت: منطقه ۱۲ به عنوان قلب تهران می‌تواند اشاعه دهنده انواع پویش‌های مردمی باشد و میراثی برای آیندگان بر جای گذارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در آیین رونمایی از کمپین مهربان باشیم جهت حفظ محیط زیست گفت: امروز روز بزرگی است که با اندیشه والایی در منطقه ۱۲ در قلب تهران انجام می‌شود.

او با بیان اینکه هیچ برنامه و پویشی بدون حضور مردم امکان پذیر نیست و این موضوع در تمام حوزه‌های اجتماعی و مدیریتی ثابت شده است، افزود: همه دستگاه‌ها متوجه شده‌اند که هیچ پویشی بدون نقش آفرینی مردم امکان پذیر نیست.

شهردار منطقه ۱۲ تهران با اشاره به اینکه بازار به عنوان قلب تهران شناخته می‌شود، تصریح کرد: در قلب تهران از تاریخ صحبت می‌کنیم و از آینده غافل شده‌ایم و مهم‌ترین نکته این پویش، یافتن دستاورد‌های بلند مدت برای آیندگان است.

سعادتی تصریح کرد: این کمپین با همکاری ستاد محیط زیست شهرداری تهران آغاز شد و ما را بر آن داشت تا برای آیندگان میراثی را به یادگار بگذاریم و دستاوردی به وضعیت و دارایی‌های امروز اضافه کنیم.

شهردار منطقه ۱۲ تهران با تأکید بر اینکه تمام مشکلات، معضلات و نکات مثبت و منفی از قلب تهران آغاز می‌شود، افزود: میراث ملموس پایتخت سازه‌ها و میراث غیر ملموس همان تغییر رفتار افراد جامعه برای آینده است.

سعادتی با تأکید بر اینکه ویژگی قلب تهران (منطقه بازار) پویایی آن است، تصریح کرد: روزانه نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تا ۲ میلیون نفر از بازار تهران دیدن و گذر می‌کنند که این ظرفیت بالایی برای راه اندازی و اشاعه پویش مهربان باشیم است.


بیشتر بخوانید: کمپین «سلامت روان» از اردیبشهت ۹۸ در پایتخت راه‌اندازی می‌شود


او با اشاره به حضور فعالان سیاسی، اجتماعی و اصناف در منطقه ۱۲ خاطر نشان کرد: با راه اندازی پویشی در بازار تهران به عنوان قلب پایتخت، به طور حتم با سرعت بسیاری در بین سایر مناطق فراگیر می‌شود.

شهردار منطقه ۱۲ تهران با تأکید بر شعار تهران شهری برای همه، افزود: خوشبختانه توانستیم در بیشتر موضوعات شهروندان را در مدیریت شهری دخیل کنیم و امروز مردم در بسیاری از مسائل پایتخت شریک و سهیم هستند.

سعادتی تصریح کرد: روز به روز فعالیت‌های کمپین مهربان باشیم بیشتر می‌شود، به طوری که این کمپین به ریشه فعالیت‌های مردمی و انسانی رسوخ می‌کند و نهادینه می‌شود.

او با اشاره به پیشگامی منطقه ۱۲ در پویش‌های مردمی؛ خاطر نشان کرد: کمپین مهربان باشیم سومین پویشی است که در منطقه ۱۲ شکل گرفته و انجام می‌شود.

تغییر رفتار اشخاص مهمترین هدف پویش مهربان باشیم

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در جمع خبرنگاران گفت: پویش مهربان باشیم به فضای تهران محدود نمی‌شود و می‌تواند پویشی فرا استانی باشد و علت آن تردد مردم از سایر استان‌ها در بازار تهران است.

شهردار منطقه ۱۲ تهران با اشاره به دستاورد‌های این پویش، افزود: تمام دستاورد‌های این پویش از طریق شبکه‌های مجازی و رسانه‌های مرتبط بازتاب پیدا می‌کند.

سعادتی با تأکید بر اینکه در نمونه‌های مختلف رد پای مهربانی دیده می‌شود، تصریح کرد: مهربانی با خود و دیگر شهروندان پایتخت از اهداف این پویش است و شاخصه‌های جدی این پویش به تغییر رفتار اشخاص در شهر باز می‌گردد که باید از تغییر رفتار خود آغاز کنیم.

او در توضیح ظرفیت‌های موجود، خاطر نشان کرد: می‌توانیم با همین ظرفیت‌های موجود با خودمان مهربان‌تر باشیم و این احتمال وجود دارد که در طول زمان اجرای پویش به تغییر ابزار نیاز باشد، اما در حال حاضر تمام تمرکز آن بر ابزار موجود زندگی فردی است.

انتهای پیام/

تردد ۲ میلیون نفری در بازار تهران تنها دلیل اشاعه پویش مهربان باشیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.