مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به تفاوت تنوع محصول در میادین میوه و تره بار گفت: مشکل اصلی کمبود وسعت و متراژ است.
او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در برخی از میادین تنوع محصول بسیار محدود است، افزود: در تلاش هستیم تا بیشتر کالاهای مورد نیاز مردم را که پر فروش هستند تهیه کنیم تا مشکلی در تأمین اقلام اساسی آنها رخ ندهد.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: مسئله اصلی در تنوع محصولات میوه و تره بار، برخورداری از وسعت و متراژ مناسب است و اگر این موضوع حل شود، تنوع کالا هم افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/