سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیشابور قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان خراسان رضوی

رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان خراسان رضوی با قهرمانی تیم نیشابور در قوچان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن کاوه اهنگر سرپرست اداره اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور گفت: مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان با حضور ۱۴۹ کشتی گیر در ۱۲ وزن از ۱۷ شهرستان روز دوشنبه ۲۱ مرداد در قوچان برگزار شد.

او افزود: در این دوره از مسابقات مهدی کاظم آبادی از نیشابور، امیرحسین پروانه و امیررضا برزنونی هر دو از مشهد و امیرحسین بیات ترک از نیشابور به ترتیب در اوزان ۳۵، ۳۸، ۴۱ و ۴۴ کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافتند.

کاوه ادامه داد: ابوالفضل احمدی از فریمان، محمدامین عارف خانی و علی حسین آبادی از فیروزه و محمدجواد رحمانی از مشهد نیز در وزن‌های ۴۸، ۵۲، ۵۷ و ۶۲ کیلوگرم بر سکوی نخست رقابت‌های کشتی قهرمانی فرنگی نونهالان خراسان رضوی قرار گرفتند.

او گفت: همچنین مهدی شوره‌ای و امیررضا عشقی از نیشابور، حسین کسرایی از سرخس و حمیدرضا سیدآبادی از فیروزه هم در اوزان ۶۸، ۷۵، ۸۵ و ۱۰۰ کیلوگرم مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کردند.

سرپرست اداره اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور افزود: پیش از این نیز مسابقات کشتی آزاد نونهالان خراسان رضوی هجدهم مرداد در قوچان برگزار شده بود.
 
انتهای پیام// س. ح

 

نیشابور قهرمان کشتی فرنگی نونهالان خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.