سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جونیور براندائو برای عقد قرارداد با پرسپولیس به ایران نیامده است

مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس برای عقد قرارداد با سرخپوشان پایتخت هنوز به ایران نیامده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از جدایی مهدی شریفی و ماریو بودیمیر کروات، تصمیم گرفت تا مهاجم جدیدی را به خدمت بگیرد و جونیور براندائو، مهاجم ۲۴ ساله برزیلی گزینه پرسپولیسی‌ها بود که گفته می‌شد امروز (سه شنبه) به تهران می‌آید تا پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، عقد قرارداد و انجام تشریفات، تمرینات را زیر نظر کادرفنی و کالدرون آغاز کند.

قرار بود جونیور پس از حضور در تهران، تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد، اما تاکنون برای عقد قرارداد با سرخپوشان پایتخت به ایران نیامده و وضعیت او مبهم است. البته گفته می‌شود جونیور امشب (سه شنبه) به تهران می‌آید تا ابتدا تست‌های کلینیکی را انجام دهد و سپس قرارداد را امضا کند.

این بازیکن که فوتبال خود را در تیم‌های پایه گرمیو و تابوائودا آغاز کرده، قرار است برای حضور یک ساله و قرضی در تیم سرخپوش پایتخت ۵۰۰ هزار دلار دریافتی داشته باشد.

در پایان لازم به ذکر است، پرسپولیسی‌ها به جز علی علیپور، محمد امین اسدی، امیر روستایی و مهدی عبدی را در پست مهاجم در اختیار دارند تا درصورت لزوم برای این تیم به میدان بروند.


بیشتر بخوانید:

مهاجم جوان از پرسپولیس کنار می‌رود؟ / جونیور چهارشنبه در تمرینات سرخپوشان

خلیلی: شرایط روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس خوب است/ کالدرون کلافه شده است

سید جلال حسینی: تأخیر در برگزاری لیگ به نفع ما شد/ هر کاری برای موفقیت پرسپولیس و کالدرون انجام می‌دهم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.