سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام خبر داد;

جایگاه ورزش در پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی

استاندار ایلام گفت: نقش و جایگاه ورزش در پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی حائز اهمیت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;قاسم سلیمانی دشتکی صبح سه شنبه در دیدار با تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به نقش و جایگاه ورزش در پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت: امروز در شرایط فعلی کشور نشاط اجتماعی یک ضرورت اصلی برای جامعه است.

او با اشاره به این موضوع که استان ایلام به دلائل مختلف از جمله ۸ سال جنگ تحمیلی و جا ماندن از توسعه و آثار مخرب جنگ دارای آسیب های اجتماعی است، اضافه کرد: مردم ایلام به رغم رغم وجود مشکلات، دارای روحیه فتوت و جوانمردی و پهلوانی هستند، با این حال نیازمند یک فضای شاد و پرتحرک هستیم که در اینجا جایگاه ورزش می تواند حائز اهمیت باشد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به تلفیق مجموعه جوانان با ورزش تحت عنوان یک وزارتخانه خواستار جداسازی این دو از هم شد و افزود؛ از آنجا که جوانان خود مقوله ای مهم است نباید خواسته ها و مطالبات این قشر وسیع در زیر سایه ورزش مغفول بماند.

او تصریح کرد: امروز استان در حوزه های مختلف ورزشی ازجمله ورزش قهرمانی حرف های زیادی برای گفتن در سطح ملی و جهانی و بین المللی دارد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: انتظار این است که در این مجموعه هم افزایی و همدلی قوی ایجاد شود و ضمن احترام به نمایندگان و صاحب نظران در حوزه ورزش اما در تصمیم گیری مستقل باشد و آنچه که رضایت خدا و مردم و خروجی سیاست های دولت و نظام است را اجرا کند.

استاندار ایلام یاداور شد: شاخصه انتخاب مدیران در حوزه ورزش و جوانان یکی همراهی دولت و دوم توانمندی افراد باشد.

انتهای پیام/با

نشاط اجتماعی یک ضرورت اصلی برای استان ایلام است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.