سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳ درصدی توزیع سوخت در بین کشاورزان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از افزایش ۳ درصدی توزیع سوخت در بین کشاورزان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل صبح امروز در جلسه تجزیه و تحلیل مصرف مواد نفتی گفت: در چهار ماهه نخست سالجاری توزیع سوخت در بین کشاورزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به اجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی توسط کارشناسان این منطقه در سطح روستا‌های استان و حذف بیش از۵۰۰ دستگاه تراکتور از چرخه دریافت سوخت، افزود: درحال حاضر ۱۵ هزار دستگاه تراکتور و ۹۰۰ دستگاه کمباین در سطح روستا‌های استان اردبیل فعال هستند که از اول فروردین ماه لغایت آخر تیر ماه ۹۸ بیش از ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر سوخت نفتگاز در این مورد بین کشاورزان استان اردبیل توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اظهار کرد: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌پذیرد.

مدنی با اشاره به افزایش و توسعه بخش کشاورزی در استان افزود: تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان یکی از وظایف اصلی این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران وبا برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان این مهم به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

او با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات انبار‌های نفت منطقه و ابراز اطمینان بابت سوخت رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا اتمام فصل کاری، عنوان کرد: سوخت بخش کشاورزی توسط ۲۴۰ فروشندگی نفتگاز در سطح روستا‌های استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در ادامه به توزیع نفت سفید خانوار‌های روستایی استان اشاره و تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی و کسب رضایت مندی مشتریان، هم اکنون ۲۰هزار خانوار مشترک نفت سفید در استان اردبیل وجود دارند که نفت سفید موردنیاز این افراد از طریق توزیع کالابرگ و از طریق ۲۴۰ باب فروشندگی شهری و روستایی توزیع می‌شود.

مدنی به اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفت سفید خانوار‌های روستایی ونفتگاز ادوات کشاورزی و مزایای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: این شرکت با مهیا کردن زیرساخت‌های لازم خواستار اجرای توزیع الکترونیکی نفت سفید خانوار‌های روستایی و نفتگاز ادوات کشاورزی استان است.

انتهای پیام/ح

۲۰هزار خانوار مشترک نفت سفید در اردبیل وجود دارد

برچسب ها: سوخت ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.