سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار دادستان دلیجان نسبت به تغییرکاربری اراضی کشاورزی

دادستان دلیجان نسبت به تغییرکاربری اراضی کشاورزی این منطقه هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ترابی دادستان شهرستان دلیجان در حاشیه بازدید از اراضی محمدآباد، الوند، برگ بهشت و اسلام شهر شهرستان دلیجان نسبت به تغییر کاربری اراضی کشاورزی این شهرستان هشدار داد.

ترابی بر عزم جدی دستگاه قضا  نسبت به  اجرای قوانین تاکید کرد و افزود: خرید و فروش و ساخت و ساز این اراضی ممنوع است و با متخلفان برابر قانون  برخورد می‌شود.

فرماندارشهرستان دلیجان به همراه دادستان شهرستان دلیجان وسایر مسئولین از اراضی محمدآباد، الوند، برگ بهشت و اسلام شهر بازدید کردند.

در این بازدید مقرر شد در اولین فرصت کلیه ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی مذکور شناسایی شده و با مسببان برخورد قانونی شود.

لازم به ذکر است در این بازدید کلیه مسئولان شهرستان دلیجان ن بویژه دادستان برتخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز تاکید کردند.

در ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات در خصوص جرم‌انگاری تغییر قانونی کاربری در این اراضی تاکید شده است که «کلیه مالکان یا متصرفان اراضی زراعی و باغ‌های موضوع این قانون که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ مجوز از کمیسیون این قانون، اقدام به تغییر کاربری نمایند، علاوه بر قلع و قمع بنا، به پرداخت جزای نقدی از یک تا سه برابر بهای اراضی زراعی و باغ‌ها به‌قیمت روز زمین با کاربری جدید که مورد نظر متخلف بوده است و در صورت تکرار جرم، به حداکثر جزای نقدی و حبس از یک ماه تا ۶ ماه محکوم خواهند شد.»

انتهای پیام / ج

دادستان دلیجان نسبت به تغییرکاربری اراضی کشاورزی این منطقه هشدار داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.