سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نگرانی‌ها برای تامین امنیت ورزشکاران حاضر در المپیک ۲۰۲۰

مرگ یک کارگر در یکی از سازه‌های المپیک توکیو۲۰۲۰، باعث افزایش نگرانی‌ها برای تامین امنیت و رفاه ورزشکاران شده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته ملی المپیک، مرگ یک کارگر بر اثر شوک مغناطیسی و سقوط در یکی از سازه‌های المپیک توکیو۲۰۲۰، افزایش نگرانی‌ها برای تامین امنیت و رفاه ورزشکاران را به دنبال داشت.

تا کنون ۵۷ نفر بر اثر فشار موج گرما در هفته‌های گذشته در سراسر ژاپن جان خود را از دست داده‌اند و بالغ بر ۱۸۰۰۰ نفر نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند که این موضوع و مرگ یک کارگر ساختمانی در حال نصب خطوط برق بر روی زمین بر اثر شوک الکتریکی، تامین امنیت و رفاه ورزشکاران در المپیک را به مساله‌ای قابل توجه تبدیل کرده است.

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو از نصب سایه بام و انجام اقدامات ضد حرارتی برای تامین رفاه و راحتی ورزشکاران و تماشاچیان خبر داده است و حتی ورود بطری‌های آب توسط تماشاچیان را علیرغم ممنوعیت در سایر ادوار بازی‌های المپیک، تحت شرایطی آزاد کرده است تا به این طریق بتواند انجام بازی‌های المپیک در گرمای تابستان سال آینده را کنترل نماید.

مدیریت کلانشهر توکیو نیز تجهیز جاده‌ها و معابر به دستگاه‌های خنک کننده و همچنین تامین فضای خنک برای مسابقات در فضای باز و استادیوم‌های #فوتبال را در دستور کار خود قرارداده است.


بیشتر بخوانید: تدارک غذای حلال برای رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰


انتهای پیام/

آخرین اخبار از المپیک توکیو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.