سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پیام تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با صدور پیامی اعیاد قربان و غدیر را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

باسمه تعالی

ولایت معنای ظریفی دارد که عبارت است از پیوستگی، پیوند، در هم پیچیدن و در هم تنیدگی؛ این معنای ولایت است.

«مقام معظم رهبری»

تاریخ اسلام همواره متاثر از رویداد‌های بزرگ و کوچکی است که در گذر زمان اتفاقاتی مهم را رقم زده و نقشی نمایان را در رقم خوردن آتیه این دین مبین ایفا نموده‌اند.

حج، طواف عشق است و قربانی کردن نفس سرکش، سفیدی چرخش سفیدپوشان همچون آیینه‌ای است که منعکس نمی‌کند جز زیبایی ملکوتی بندگی را، تداوم نبوت خاتم پیامبران، صیانت از دین اسلام و انتظار برای زدودن ناپاکی‌ها را به ولایت اهل بیت بر همگان ارزانی داشته و امروز پرچم امامت علوی در اوج آسمان ایران اسلامی افراشته شده و این نشانه تداوم حق است در این سرزمین بزرگ.

در آستانه ۲ رویداد عبادی سیاسی جهان اسلام، فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم و دهه امامت و ولایت را به تمام مسلمانان جهان و یکایک همکاران و خانواده گرامی آن‌ها تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه احدیت پیروی خالصانه از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و سرآمدی شیعیان جهان را در پرتو این نگاه مهرافروز سلاله نبوت (عج) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسئلت دارم.

احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

انتهای پیام/گ

پیام تبریک عید قربان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.