سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حفظ بهداشت منطقه ثامن در ایام عید قربان

اقدامات ویژه شهرداری منطقه ثامن به مناسبت عید سعید قربان و به منظور حفظ بهداشت محیط زیست شهری و سلامت شهروندان و زائران بارگاه منور رضوی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با ایام دهه امامت در مشهد و در منطقه ثامن اقدامات بهداشتی مانند شستشوی روزانه ۶هزار متر مربع از معابر منتهی به حرم مطهررضوی انجام می شود.

چاپ و توزیع ٢٠٠٠عدد پمفلت آموزشی سه زبانه(فارسی، انگلیسی، عربی) به منظور اطلاع رسانی و رعایت اقدامات و نکات لازم بهداشتی نیز صورت گرفته است.

همچنین رفع نواقص آبسردکن ها و سرویس‌های بهداشتی موجود در سطح منطقه جهت فعال بودن به صورت ٢۴ ساعته به منظور استفاده زائران و مجاوران پیگیری می شود.

استقرار ۶ اکیپ گشتی ویژه در منطقه به منظور جلوگیری از ذبح غیربهداشتی دام در معابر پیرامونی حرم مطهر و هدایت شهروندان به کشتارگاه ها و مراکز استاندارد تعیین شده جهت ذبح دام در روز عید قربان از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ثامن است.

افزایش ٣۵ درصدی نیروها و ماشین آلات رفت و روب و نظافت شهری در خیابان ها و محلات اطراف حرم مطهر و تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی توزیع سوغات، مواد غذایی، بستنی و آبمیوه در اطراف حرم نیز انجام می شود.

 
انتهای پیام//ف.ح

 

مصوبات جلسه شورای بهداشت منطقه ثامن در آستانه عید سعید قربان و دهه ولایت و امامت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.