سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برد شیرین جوانان فوتسال قم برابر حریف رشت

نماینده جوانان فوتسال قم دور برگشت مسابقات لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،دیدار‌های دور برگشت مرحله گروهی فصل ۹۸ مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور شنبه ۱۹ مرداد به میزبانی قم برگزار شد که تیم جوانان سوهان محمدسیما قم در اولین دیدار خود توانست پرقدرت و با نتیجه ۳ بر صفر تیم شهرداری رشت را در ورزشگاه دو هزار نفری شهید حیدریان شکست دهد.

در این گروه تیم‌های شهرداری رشت، شهروند ساری، سوهان محمدسیمای قم، مقاومت شهرکرد، منصوری کاشان و یاران جوان بندرعباس حضور دارند و با احتساب دیدار‌های رفت و برگشت تکلیف تیم‌های اول و دوم گروه برای حصور در مرحله نهایی مشخص می‌شود.

در دور رفت که به میزبانی شهر ساری برگزار شد تیم سوهان محمدسیمای قم توانست با کسب سه پیروزی برابر تیم‌های شهرداری رشت، شهروند ساری و یاران جوان بندرعباس و دو شکست برابر تیم‌های مقاومت شهرکرد و منصوری کاشان و کسب ۹ امتیاز کارنامه خود را در مرحله نیمه نهایی این دور از رقابت‌ها به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به مرحله نهایی بسته نگه دارد.

در دور برگشت این رقابت‌ها تیم سوهان محمدسیمای قم که به سرمربیگری نقش بند در مقابل حریفان صف آرایی خواهد کرد در نخستین دیدار خود در خانه توانست قاطعانه و با پیروزی ۳ بر صفر تیم شهرداری رشت را شکست دهد.

در این دیدار و در نیمه نخست مرتضی عباس آبادی، معین میرزا حسینی و محسن بیات سه گل محمدسیما را وارد دروازه حریف کردند تا نمایندگان جوان فوتسال قم با ارامش به نیمکت بروند.

با آغاز نیمه دوم بازهم این تیم قم بود که با حملات پی در پی سعی در باز کردن دروازه حریف داشت، اما با درخشش دروازه بان تیم شهرداری رشت در این امر ناکام ماندند و با همان نتیجه ۳ بر صفر و با پیروزی زمین بازی را ترک کردند.

تیم جوانان سوهان محمدسیمای قم با این برد ۱۲ امتیازی شد و بعد از تیم مقاومت شهر کرد و بالاتر از تیم شهروند ساری در جایگاه دوم ایستاد تا همچنان شانس خود را جهت حضور در مرحله نهایی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر جوانان فوتسال باشگاه‌های کشور دو چندان کند.

انتهای پیام/ح

 جوانان فوتسال قم برابر حریف رشت به پیروزی دل چسب رسیدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.