سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

آمریکا روز به روز رو به نابودی است

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی گفت : انقلاب اسلامی ایران چنان سیلی به آمریکا زده است که آمریکا روز به روز رو به نابودی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع کارکنان سپاه ناحیه مهدیشهر با بیان اینکه راستگویی نشانه شخصیت ومیزان جوانمردی است گفت : کسانی که اهل صداقت و راستی هستند کسانی هستند که در برابر آموزه‌های وحیانی تسلیم هستند و هرگز برخلاف آن عمل نمی‌کنند و رفتارشان همواره در چارچوب آموزه‌های دینی است و گامی خلاف آن بر نمی‌دارند.

او در ادامه به آیات ۷۰ و ۷۱ سوره احزاب اشاره کرد که به تاثیر و کارکرد راستگویی مومنان در گفتارشان اشاره دارد و آن را سبب اصلاح اعمال آنان دانست.

دیباجی همچنین راستی و درستی را یکی از فضایل بزرگ انسانی برشمرد و گفت : در همه مکاتب الهی و حتی مکاتب عادی دارای ارزش والا است و برعکس آن، دروغ و دروغگویی است که در همه مکاتب به ویژه مکتب اسلام منفور بود وسرچشمه گناهان فراوان شمرده می‌شود.

همه انسان‌ها در برابر امتحان الهی هستیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد : همه انسان‌ها در برابر امتحان الهی هستیم خصوصا در ایام جوانی که در دوراهی قرار می‌گیریم که یک راه، راه درست وصداقت است وراه دیگر بیراهه که منحرف می‌گردد.

او گفت : اگر بخواهیم خود را بیازمائیم و بدانیم که راستگو هستیم و بر منش و روش راستگویان می‌باشیم و یا راستگویی را در دیگران بجوئیم می‌توان از نشانه‌هایی که قرآن بیان داشته بهره ببریم که این نشانه‌ها به ما کمک می‌کند تا راستگویان راستین را از دروغ گویان دغل کار باز شناسیم ودر دام حیله‌های آنان گرفتار نشویم.

حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: آمریکا خوی استکباری دارد؛ انقلاب اسلامی ایران چنان سیلی به او زده که آمریکا روز به روز رو به نابودی است و بزرگترین بدهکار دنیا از لحاظ اقتصادی است.

او در پایان افزود: رسوا شدن دولت آمریکا برای همه کشور‌ها ثابت شده است و همه جهانیان فهمیده اند که آمریکا اولین کشوری بوده که از تروریسم دفاع می‌کند.

برچسب ها: سپاه ، جوانان ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.