سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۳ گروه دامپزشکی بوشهر آماده ارائه خدمت به مردم در عید قربان است

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: در آستانه عید سعید قربان با ۳۳ گروه ثابت و سیار آماده ارائه خدمات به هم‎استانی‏‌ها هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر مرتضی بحرانی بیان کرد: دامپزشکی استان بوشهر مانند گذشته آمادگی لازم برای ارائه خدمت در روز عید سعید قربان به منظور حفظ سلامتی شهروندان و تأمین بهداشت عمومی آنان را دارد.

او ادامه داد: تیم‌های ویژه بازرسی بهداشتی دامپزشکی برای حضور در سراسر استان تشکیل شده و آماده خدمت‎‌رسانی به مردم هستند.

بحرانی بیان کرد: گروه‌های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی و همچنین کشتارگاه‌های دام در استان روز عید قربان از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ آماده خدمات‎رسانی به مردم خواهند بود.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: این تیم‎ها در قالب ۱۱ گروه ثابت، ۲۲ گروه سیار، ۱۰ نفر دامپزشک، ۲۶ بازرس نظارت بهداشتی و ۵ نفر ناظر شرعی در همه مناطق استان فعالیت خواهند کرد.

بحرانی گفت: کشتار و ذبح دام در منازل و معابر عمومی علاوه بر گسترش آلودگی زیست‌محیطی، موجب انتشار بیماری‌های مشترک از دام به انسان می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به امکان شیوع بیماری‌های خطرناک و مشترک بین انسان و دام از جمله تب خون‌ریزی دهنده کریمه‌کنگو، تب‌مالت، سل، هاری، سیاه زخم و همچنین ارتقاء و تامین بخشی از بهداشت عمومی، از تمام شهروندان و خیران درخواست دارد تا از کشتار دام در معابر عمومی و خارج از کشتارگاه پرهیز کردند و توصیه‌های دامپزشکی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ک

دامپزشکی بوشهر آماده ارائه خدمت در عید سعید قربان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.