سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۷۵ پایگاه در استان برای دریافت نذورات قربانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان از آمادگی ۷۵ پایگاه در استان برای دریافت نذورات قربانی خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، گفت: کمیته امداد هرمزگان هم‌زمان با عید سعید قربان آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار در دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان است.

مهرداد تاجیک، با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات مردمی در روز عید سعید قربان و توزیع بین نیازمندان، گفت: مردم نیکوکار استان امسال نیز همانند سال‌های گذشته در عید سعید قربان نذورات خود را برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهداء می‌کنند.

او با اشاره به اینکه ۳۵ پایگاه کمیته امداد در استان هرمزگان آماده دریافت نذورات قربانی مردم نوع‌دوست است، بیان کرد: علاوه بر پایگاه کمیته امداد ۴۰ مرکز نیکوکاری در جمع‌آوری کمک‌های مردمی همکاری دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان افزود:امسال نیز این نهاد با همکاری ائمه جماعات، شوراها، دهیاران و معتمدان نذورات و کمک‌های نقدی جمع‌آوری‌شده را به افراد نیازمند توزیع خواهند کرد.

تاجیک با اشاره به اهمیت استفاده و بهره‌گیری از روش‌های الکترونیکی برای تسریع در خدمات‌رسانی مناسب‌تر به جامعه هدف گفت: نیکوکاران و خیران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۱۶۹ بانک ملی به‌حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان و همچنین نصب اپلیکشین ناب با ارسال عدد ۱۰۰ به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ در این کار خدا پسندانه شرکت کنند.

تاجیک افزود:در سال گذشته مردم نیکوکار استان هرمزگان بالغ‌بر سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به مناسبت عید قربان به نیازمندان کمک کردند.

انتهای پیام/ر

آمادگی پایگاه های کمیته امداد برای دریافت نذورات 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.