سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی وضعیت آب شرب روستا‌های لنگرود

وضعیت آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی شهرستان لنگرود بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محب علی رنج ور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان گفت: به منظور افزایش ضریب تاب آوری و کاهش تنش‌های ناشی از افزایش مصارف آب شرب در شبکه مجتمع آبرسانی شهید خوش سیرت که وظیفه تامین، ذخیره، انتقال و توزیع آب ۲۰۰ روستای شهرستان‌های آستانه اشرفیه، لاهیجان و لنگرود را بر عهده دارد، جلسه‌ای با حضور ۲ تن از معاونین شرکت مهندسی آبفای کشور برگزار شد.

او با اشاره به اینکه راهکار‌های لازم جهت افزایش ظرفیت تولید و انتقال آب مجتمع شهید خوش سیرت مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته است، افزود: این مجتمع به عنوان بزرگترین مجتمع آبرسانی روستایی گیلان، در قالب طرح جامع آبرسانی به یک هزار روستای استان گیلان ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان اظهار داشت: از سال ۹۴ به دلیل بهره مندی از اعتبارات متمرکز ملی و صندوق توسعه ملی جهت تکمیل اجرای طرح جامع آبرسانی به هزار روستای این استان شاهد جهش قابل ملاحظه‌ای در پیشرفت فیزیکی این طرح بوده ایم.

رنج ور تصریح کرد: در صورت تکمیل و بهره برداری کامل از این طرح ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت ساکن در شهرستان‌های آستانه اشرفیه، لاهیجان و لنگرود از آن بهره مند می‌شوند.

جلسه بررسی وضعیت آب شرب روستا‌های لنگرود با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در لنگرود برگزار شد.

انتهای پیام/ع

برگزاری جلسه بررسی وضعیت آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی لنگرود

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.