سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل نماینده عالی دولت در استان از عملکرد معاونت خبر مرکز زنجان

به مناسبت روز خبرنگار، دکتر حقیقی استاندار زنجان با حضور در صداوسیمای مرکز زنجان، ضمن بازدید از بخش‌ها و واحد‌های مختلف مرکز از نزدیک با روند تهیه و پخش خبر آشنا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، استاندار زنجان پس از این بازدید در جمع همکاران واحد‌های مختلف مرکز در سالن همایش شهید شهریاری، ضمن ادای احترام به شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، با اشاره به نقش رسانه‌ها بویژه رسانه ملی در بازتاب افکار و مطالبات برحق مردم به مسئولین گفت: نقش رسانه‌ها در بهبود عملکرد دستگاه‌ها غیر قابل انکار است و نباید فراموش کرد که اضلاع تشکیل دهنده بازار‌های اقتصادی در تمام دنیا، تولید کنندگان و مصرف کنندگان هستند و رسانه‌ها توانایی ان را دارند تا بر هر کدام از این بخش‌ها تاثیر‌های مختلف و مهمی از جمله بر کیفیت و قیمت کالا‌ها بگذارند.

حقیقی با دعوت از رسانه‌ها به نقد سازنده و منصفانه تصریح کرد: بهره مندی از مشاوره و نقطه نظرات سازنده مردم، نخبگان، دانشگاهیان و صاحبنظران از طریق اصحاب رسانه انجام می‌شود چرا که مردم مشکلات و مسائل را به درستی لمس می‌کنند و این نوع انتشار اخبار می‌تواند فرهنگ شهر و استان را متعالی سازد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اطلاع رسانی منسجم، به هنگام و گستره صداوسیمای مرکز زنجان در ایام بحرانی اوایل سال گفت: عملکرد خوب رسانه استانی تحسین مقامات عالی نظام را در پی داشت و امروز مفتخریم که رتبه استان زنجان در انعکاس خبر از ۲۹ به رتبه ۳ در سطح کشور ارتقا پیدا کرده که پیشرفت خوب و قابل تقدیری است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همکاری‌های متقابل بتوانیم بیش از پیش در زمینه‌های مختلف از جمله پژوهش، صیانت از بنیاد خانواده و مبارزه با اعتیاد کار‌های شایسته‌ای انجام دهیم.

مدیر کل مرکز هم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تمام شهدای عرصه اطلاع رسانی، با بیان اینکه همه تلاش ما این است که جایگاه واقعی زنجان را معرفی کنیم افزود: با وجود کمبود‌های زیادی که از نظر نیرو و منابع مالی داریم، اما خبر مرکز زنجان با توان توان در انعکاس اخبار و پیگیری مشکلات مردم اهتمام ویژه‌ای دارد.

 لطیفی رسالت خبرنگاری را رسالت بزرگی دانست و گفت: کمک به توسعه استان و در کنار مردم بودن از ویژگی‌های صدا و سیمای مرکز زنجان است و تلاش می‌کنیم علاوه بر پوشش خبری و انعکاس اقدامات ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان، توجه به نیاز‌ها و خواسته‌های مردم بخصوص رفع مشکلات آن‌ها را با نگاهی منصفانه در مسیر افزایش رضایت مندی مردم پخش کنیم.

وی افزود: صدا و سیما پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است و با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب با نگرشی امیدبخش درصدد رسیدن استان زنجان به جایگاه واقعی خود درکشور است.

در ادامه این مراسم ازخبرنگاران و عوامل برتر معاونت خبر مرکز با اهداء تقدیرنامه و هدایایی قدردانی بعمل آمد.
 
انتهای پیام/ن
 

ویژه برنامه روز خبرنگار در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.