سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ زوج جوان در دلگان تجلیل شدند

سرپرست اداره ورزش و جوانان دلگان گفت: ۱۰ زوج جوان به مناسبت هفته ازدواج با حضور مسئولان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  جان محمد بامری سرپرست اداره ورزش و جوانان دلگان  اظهار داشت: با توجه به اهمیت ازدواج و توجه به آداب و رسوم‌های اسلامی در بین زوجین این ۱۰ زوج با الگو پذیری از ائمه اطهار (ع) نمونه بارز ازدواج موفق در دلگان بودند.

او بیان کرد: این مراسم با همکاری فرمانداری، کمیته امداد، ناحیه سپاه دلگان، بهزیستی، شبکه بهداشت، بنیاد شهید، شهرداری، دفترامام جمعه و اداره ورزش و جوانان در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان دلگان گفت: آموزش، هدایت و فرهنگ‌سازی در راستای تقویت فرهنگ ازدواج و پیشگیری از طلاق بین زوج‌ها جزو برنامه‌های اولویت‌داردستگاه‌های اجرایی مرتبط باشد.

او بیان کرد: ترویج ازدواج آسان، پیشگیری از طلاق و ارائه آموزش‌های مرتبط با زندگی موفق به زوجین جزو مهمترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان دلگان است.

همچنین در ادامه این نشست خان محمد بامری معاون عمرانی فرماندار دلگان توجه به نیاز‌های ضروری جوانان در امور ازدواچ پرداخت و گفت: همه دستگاه‌های دولتی و موسسه‌ها جهت برگزاری ازدواج آسان و کمک جهت تامین نیازمندی‌های زوجین نهایت تلاش خود را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تجلیل لز زوج های جوان در دلگان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.