سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ بیرانوند خبر داد؛

جاسازی یک کیلوگرم تریاک در زین موتورسیکلت

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو از کشف یک کیلوگرم تریاک جاسازی شده در زین یک موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مرتضی بیرانوند رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو اظهار کرد: شب جمعه گذشته، مأمور واحد گشت کلانتری در حال گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین که پلاک اش پوشانده شده بود مشکوک می‌شود و بعد از نزدیک شدن به این افراد از آن‌ها مدارک شناسایی و هویتی می‌خواهد.

او ادامه داد: این مأمور قبل از رسیدن به متهمان واحد گشت خودرویی کلانتری را نیز باخبر کرده بود که سریعا نزدیک‌ترین واحد به محل اعزام شد که قبل از رسیدن این واحد، دو مظنون از دادن مدارک خود امتناع می‌کنند و در حرکتی از پیش تعیین شده هرکدام به سمت و سویی می‌دوند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه یکی از متهمان از سوی مامور گشت موتوری کلانتری به صورت پیاده و با رسیدن واحد گشت خودرویی متهم دیگر نیز به همین صورت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا اینکه هر دو نفر دستگیر شدند و با دلالت متهمان به همراه موتورسیکلت کشف شده به کلانتری تحقیقات از آن‌ها آغاز شد.


بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه سوداگر مرگ در غرب تهران


سرهنگ بیرانوند تصریح کرد: از زین موتورسیکلت مقدار یک کیلوگرم تریاک به دست آمد که در ادامه با بررسی سوابق دو متهم دستگیر شده که به ترتیب ۲۶ و ۳۱ سال سن داشتند، مشخص شد فرد ۳۱ ساله ساکن یکی از شهر‌های غربی تهران است و سوابق کیفری در زمینه حمل و نگهداری موادمخدر دارد.

او افزود: در انتها با تشکیل پرونده‌ای هر دو متهم به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دستگیر دو توزیع کننده موادمخدر در نامجو

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
دولت باید کار ایجاد کند .با بازنشستگی عحوز ها و اجازه ندهد هیچ کس در کاره یا چند کاره باشد .اموزش دامپروری .مرعداری وووووو به جوانان و دادن زمین مجانی و وام بدون سود تا مشکل بیکاری که مادر تمام جنایت هاست .برطرف بشه