سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانونمندی و دلسوزی پلیس دلیجان

گشت پلیس راه دلیجان ضمن قانونمندی مدارک گم شده را با پیگیری به صاحبش رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، ماموران تیم گشت پلیس راه دلیجان – اصفهان، ضمن پایبندی به قانون کیف حاوی مدارکی را که در حاشیه جاده پیدا کرده بودند، با پیگیری به صاحبش بازگرداندند.

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: تیم گشت پلیس راه دلیجان - اصفهان، خودرویی را برای اعمال قانون در حاشیه جاده متوقف و اعمال قانون می‌کنند.

این مقام مسئول افزود: بعد از اینکه، راننده خودرو محل را ترک می‌کند، تیم گشت پلیس راه متوجه کیفی که در حاشیه جاده افتاده بود، می‌شوندو در بررسی بیشتر مشخص می‌شود که کیف پیدا شده، مربوط به راننده‌ای است که توسط ماموران پلیس متوقف و اعمال قانون شده است.

او ادامه داد: بلافاصله بعد از این موضوع، ماموران پلیس راه ضمن گزارش موضوع به یگان انتظامی، با پیگیری، صاحب کیف را پیدا کرده و کلیه مدارکش را صحیح و سالم تحویلش می‌دهند.

محمود خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی بعد از این اقدام پلیس، راننده خودرو در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ با قدردانی از این اقدام پلیس این چنین می‌گوید:

"سلام، در ساعت ۱۰ صبح روز دوازدهم مرداد ماه به علت صحبت با تلفن همراه توسط ماموران محترم پلیس راه دلیجان جریمه شدم و در هنگام توقف مدارکم شامل دسته چک، کارت ملی و کارت شناسایی محل کارم بیرون افتاده بود؛ ماموران پلیس راه با من تماس گرفتند و وقتی به پلیس راه مراجعه کردم ضمن پذیرایی مدارکم را تحویلم دادند؛ من از ماموران پلیس راه تقدیر و تشکر می‌کنم. "

انتهای پیام / ج

گشت پلیس راه دلیجان مدارک گم شده را به صاحبش رساند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.