سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره دانشجویی «آب و رسانه» در تبریز

دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران گفت: جشنواره دانشجویی «آب و رسانه» در قالب برنامه جانبی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اسدی دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در گفتگو با خبرنگاران گفت: این جشنواره با رویکرد زمینه سازی برای تولید محتوای متناسب با محور‌های سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در سطح رسانه‌ها و ارتقای آگاهی عمومی در خصوص آب برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: محور‌های اصلی این کنفرانس شامل تغییر اقلیم، سیلاب‌ها و خشکسالی‌ها، هیدرولوژی و مدیریت منابع آب، هیدرولوژی و مدیریت ریسک، داده کاوی و سنجش از دور در هیدرولوژی، هیدرولوژی و مدیریت حوزه‌های شهری، هیدرولوژی، محیط زیست و آب‌های غیر متعارف و هیدرولوژی، اقتصاد و حکمرانی آب است.

دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران گفت: هیدرولوژی، آبخیزداری و حفاظت از منابع آب، شبیه سازی و مدل سازی در هیدرولوژی، هیدرولوژی و آب‌های ژرف، هیدرولوژی و سازه‌های آبی در کشاورزی و فرهنگ‌سازی و اخلاق آب از دیگر محور‌های این جشنواره است.

اسدی، با تاکید بر اینکه شرط شرکت در این جشنواره دانشجو بودن است، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های خبر شامل گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله تا دهم شهریور سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

استاد گروه مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز یادآوری کرد: بازه زمانی تولید آثار و انتشار آن در رسانه‌های مکتوب و آنلاین در سراسر کشور باید از اول فروردین تا دهم شهریور سال جاری باشد و هر فرد حداکثر می‌تواند سه اثر به جشنواره ارسال کند.

اسدی افزود: علاقمندان می‌توانند نسخه الکترونیکی آثار خود را به آدرس ایمیل info@۳ irhydrotabrizu.ir ارسال کرده و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشگاه تبریز، دانشکده کشاورزی، گروه علوم مهندسی آب تحویل دهند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۴۱۳۳۳۵۶۰۰۷ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/ش

جشنواره دانشجویی «آب و رسانه» در تبریزبرگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.