سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن:

بیش از ۱۰میلیارد ریال یارانه کشمش به انگورکاران بردسکنی پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: با هدف حمایت از کشاورزان انگور کار، بیش از ۱۰میلیارد ریال یارانه کشمش به انگورکاران بردسکنی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  حسین محمدی مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: با هدف حمایت از کشاورزان انگور کار در دو مرحله یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان یارانه کشمش به دوهزار نفر از انگورکاران این شهرستان پرداخت شد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان بردسکن در تولید محصول انجیر، انار و انگور حائز رتبه‌های اول تا سوم استان به شمار می‌رود، اما متاسفانه در زمینه فرآوری آن تاکنون کار خاصی صورت نگرفته است مدیریت جهاد کشاورزی و تعاون روستایی برای ایجاد کارخانه فرآوری این محصولات در منطقه آمادگی دارد چرا که صنایع تبدیلی و تکمیلی حلقه مفقوده زنجیره تولید در بخش کشاورزی شهرستان بردسکن است.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با اشاره به پرداخت تسهیلاتی با عنوان رونق تولید برای بهره برداران بخش کشاورزی گفت: این تسهیلات با بهره ۱۸ درصد است برای کسانی که طرح در زمینه باغداری، شیلات و دامداری اجرا کنند به ۴ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

محمدی با اشاره به وضع منابع آبی منطقه بر ایجاد گلخانه‌ها تاکید کرد و افزود: متقاضیان ایجاد گلخانه‌ها می‌توانند از تسهیلات ۵ و ۹ درصدی و در مناطق برخوردار و غیربرخوردار برخوردار شوند.

در شهرستان بردسکن ۷ واحد گلخانه فعال است و به زودی دوگلخانه دو و پنج هکتاری نیز در شهرستان راه اندازی می‌شود.
 
انتهای پیام// ز.م
 

پرداخت یارانه کشمش به انگورکاران بردسکنی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.