سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش اقتدار نیرو‌های مسلح هرگونه نگاه کج دشمن از این سرزمین را گرفته است

فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور گفت : افزایش اقتدار نیرو‌های مسلح هرگونه نگاه کج دشمن از این سرزمین را گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیر سرتیپ‌فرهاد آریانفر فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید تیپ زرهی ۱۸۱ پادگان الله‌اکبر اسلام‌آباد غرب، گفت : تمام عزیزان در یگان‌های ویژه، پشتیبانی و هوانیروز با اخلاص در عمل به لطف و عنایت الهی و خوشنودی خاطر مقام معظم رهبری و مردم در حادثه زلزله و انصافا مقتدرانه، مخلصانه و غیرتمندانه عمل کردند و افتخار آفریدند.

او  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با فرمانده، گفت : فرمانده اساس و محور اصلی همه آنچه (مادی و انسانی) که در یک سازمان کارایی و برندگی دارد، است.

فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور افزود: بدون نظام و فرماندهی همه چیز هیچ و پوچ است به همین دلیل ستون فرماندهی باید مستحکم و ثابت باشد، همه ما در هر مسؤولیتی که انجام وظیفه کنیم در بخشی از کارمان سمت فرماندهی آن قسمت مربوطه را برعهده داریم، فرمانده جایگاه خاصی دارد در وجود تک‌تک ارتشیان از رده‌های پایین تا بالا این خصوصیات حاکم است.

آریانفر گفت: از خدمات خالصانه امیر غلامعلیان در این یگان نهایت تقدیر دارم، این فرمانده در همه ابعاد فعالیت‌های بسیار ارزنده‌ای داشته و این نشان دهنده عمق درایت و میدان‌داری و پا در رکاب بودن ولایت این فرمانده را دارد و اکنون در سمت جانشین قرارگاه منصوب شدند.

 افزود: اما یکی از فرماندهان زحمتکش با سمت‌های عالیه که در مناطق محروم انجام وظیفه کرده سرهنگ محمدنیا است که از این لحظه به عنوان فرمانده این تیپ منصوب می‌شود.

او گفت: این تیپ یکی از تیپ‌های مقتدر نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران به واسطه فعالیت‌ها و ماموریت‌هایی که به آن واگذار شده است بوده، و نیرو‌ها و همرزمان و گذشتگان ما با عقیده و اعتقاد راسخ خود با شهادت‌طلبی به مقابله با اشرار پرداختند.

ارشد نظامی نزاجا در غرب کشور گفت: ما افتخار می‌کنیم که با اقتدار در کنار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به لطف الهی و با سیطره و اشرافیت در جغرافیایی سرزمینی خودمان و منطقه، به نوعی شاخ استکبار جهانی در خلیج فارس را شکستیم و این اقتدار مرهون آمادگی همه نیرو‌های مسلح بود و همین اقتدار و آمادگی را روز به روز افزایش می‌یابد تا دشمنان کوچکترین نگاه کجی به این سرزمین نداشته باشند و لطف الهی این عنایت الان محقق شده است.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب ضمن گرامیداشت شهدای دفاع مقدس، گفت: در ایام دهه امامت و ولایت این جابه‌جایی مبارک خواهد بود، از زحمات خدمات و تعامل امیر غلامعلیان تشکر داریم، که حقا و انصافا حضور این فرمانده خیلی از نگاه‌ها را نسبت به ارتش عوض کرد که بعضی‌ها خیال می‌کردند ارتش یک ماموریت پادگاهی، مرزی و تشکیلاتی خود را دارد، اما با این فرمانده و خدماتش در عرصه‌های مختلف زلزله، سیل و خیلی برنامه‌های دیگر سبب تحول شدند و برای فرمانده جدید که از نیرو‌های باارزش و ولایت‌مدار آرزوی موفقیت را دارم.

 

 

انتهای پیام/د

فراگیری اقتدار نیرو‌های مسلح

 

برچسب ها: بسیج ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.