سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آثار نمایشگاه بین المللی کاریکاتور تهران در بوشهر به نمایش درآمد

آثار نمایشگاه یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران در نگارخانه سوره حوزه هنری بوشهر به تماشا گذاشته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار منتخب یازدهمین دوسالانه کاریکاتور تهران را تا ۲۵ مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در نگارخانه سوره حوزه هنری بوشهر تماشا کنند.

امید پارسایی فر افزود: در این نمایشگاه ۴۳ اثر از هنرمندان ۱۵ کشور ایران، مکزیک، سوریه، مراکش، اوکراین، صربستان، ترکیه، استرالیا، آلمان، اندونزی، برزیل، رومانی، جمهوری آذربایجان، کرواسی و افغانستان به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: دو اثر از ابوالقاسم طحانیان هنرمند دشتستانی هم جزء آثار راه یافته به بخش کاریکاتور و کارتون این نمایشگاه بوده است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر بیان کرد: رویداد دو سالانه کاریکاتور ایران از معتبر‌ترین دوسالانه‌های کاریکاتور در منطقه است که با حضور هنرمندانی از ۷۳ کشور جهان برگزار شد و از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۵۰۳ اثر انتخاب شد.

پارسایی فر گفت: این نمایشگاه در سه بخش کارتون موضوعی با عنوان «ایمنی و امنیت» و کارتون با موضوع آزاد و کاریکاتور افراد مشهور دنیا برگزار شد و آثار ارائه شده به موضوع‌های مختلفی از جمله مهاجرت، جنگ‌های جهان معاصر، عدالت طلبی، مضرات فضای مجازی و تبعات آن و صلح و دوستی بین ملت‌ها اشاره دارد.

او از تلاش حوزه هنری برای حمایت از کاریکاتوریست‌های جوان بوشهری خبر داد.

انتهای پیام/ک

برپایی نمایشگاه کاریکاتور در بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.