سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیموری: باشگاه‌های بدهکار حق ثبت قرارداد با بازیکنان جدید خود را ندارند/ صلاحیت نامزد‌های هیئت فوتبال هنوز احراز نشده است

دبیر هیئت فوتبال استان تهران گفت: باشگاه های بدهکار تا زمانی که بدهی های خود را تسویه نکنند حق ثبت قرارداد با بازیکنان جدیدشان را ندارند.

عباس تیموری دبیر هیئت فوتبال استان تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امروز حدود ۱۴ نفر از بازیکنان و اعضای کادرفنی باشگاه استقلال برای ثبت مشخصات خود در هیئت فوتبال استان تهران حاضر شدند. طبق هماهنگی های انجام شده با خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس، اعضای این باشگاه هم طی یکی، دو روز آینده در سازمان لیگ حضور پیدا خواهند کرد. همچنین مشخصات تعدادی از بازیکنان و اعضای کادرفنی سایپا و پیکان را ثبت کردیم و مشخصات بقیه آن ها هم به زودی ثبت خواهد شد.

تیموری در ادامه بیان کرد: مدت زیادی است که صحبت هایی مبنی بر ثبت قرارداد بازیکنان مطرح می شود اما ما در هیئت فوتبال وظیفه احراز هویت و شناسایی فردی بازیکنان را بر عهده داریم. در گذشته امضای بازیکن و مدیرعامل باشگاه به انضمام امضای هیئت فوتبال پای برگه قرارداد درج می شد اما دیگر این گونه نیست و ما فقط احراز هویت می کنیم.

دبیر هیئت فوتبال استان تهران درباره صحبت های محمودزاده و نصیرزاده مبنی بر این که باشگاه های بدهکار حق ثبت قرارداد با بازیکنان جدید خود را ندارند گفت: اگر باشگاه یا بازیکنی مشکلی برای ثبت قرارداد و بازی کردن داشته باشد، سازمان لیگ می تواند از صدور کارت و ثبت قرارداد نهایی خودداری کند تا مطالبات باشگاه یا بازیکن پرداخت شود. همچنین باشگاه های بدهکار حق ثبت قرارداد با بازیکنان جدید خود را ندارند.

وی در پایان افزود: هنوز منتظر ابلاغ نامه تایید صلاحیت ها هستیم. به احتمال زیاد تا پایان هفته این نامه ابلاغ خواهد شد و مشخص می شود که صلاحیت چه کسانی تایید شده است.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی‌ها فردا قراردادشان را ثبت می‌کنند

طالقانی: فعالیت رئیس هیئت فوتبال حتی با وجود نامزد شدن، تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی قانونی است

تیموری: انتخابات هیئت فوتبال استان تهران اواخر تیر برگزار می‌شود/ کسی نمی‌تواند ادعا کند انتخابات مهندسی می‌شود

بیانیه جمعی از فوتبالی ها در مورد انتخابات هیئت تهران


انتهای پیام/

اظهارات تیموری درباره ثبت قراردادها در هیئت فوتبال تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.