سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز نوزدهم مرداد ۹۸؛

از کشف سه میلیارد ریال کالای قاچاق در دشتستان تا کاهش ۱۶ درصدی تصادفات در عسلویه

مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم مرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز ( شنبه نوزدهم مرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف محموله میلیاردی ابزارآلات صنعتی قاچاق در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه کامیون حامل لوازم خانگی و ابزارآلات صنعتی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبرداد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان در ۲۴ ساعت گذشته هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری، دو دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

او بیان کرد: در بازرسی از این کامیون‌ها، انواع کالای خارجی قاچاق شامل لوازم خانگی و ابزار‌های صنعتی بدون مدارک گمرگی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: کارشناس مربوط ارزش کالا‌های کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده است و در این زمینه دو نفر دستگیر شدند.

کاهش ۶۰ درصدی قربانیان تصادف در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: جرایم خشن در چهار ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۰۰ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ پبمان فتاحی در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت شاهد افزایش ۴۸۹ درصدی کشف کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه پارسال بودیم.

او، انواع تجهیزات رایانه ای، دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) و کالا‌های گمرکی را از جمله کالا‌های قاچاق کشف شده در این مدت عنوان کرد.

فرمانده انتظامی عسلویه با اشاره به افزایش برخورد با خودرو‌های تندرو حامل کالای قاچاق، گفت: آمار توقیفات خودرو‌های شوتی افزایش یافته به طوری که فقط در یک هفته اخیر ۲۵ دستگاه خودرو شوتی توقیف شده است.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: در مدت اخیر دو باند اصلی ترانزیت مواد مخدر در عسلویه متلاشی شده و یک تن و ۴۰۰ کیلو گرم تریاک کشف شده است.

رئیس پلیس شهرستان عسلویه از کاهش ۱۶ درصدی تصادفات خبر داد و گفت: تعداد متوفیان تصادفات نیز ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

کشف دارو‌های غیرمجاز در کنگان

فرمانده انتظامی کنگان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع قرص و داروی غیر مجاز در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ رهام رضایی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی و تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردند.

او بیان کرد: ماموران در بازرسی از محل فعالیت متهمان در مجموع سه هزار و ۶۱۴ عدد انواع قرص‌های مخدر و روان گردان به ارزش بیش از ۹۹ میلیون ریال کشف و دو متهم را دستگیر کردند.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.