سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالملکی خبرداد؛

عرضه یک هزار رأس دام بهداشتی در شمال پایتخت

سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک از عرضه یک هزار راس دام بهداشتی در شمال تهران به شهروندان متقاضي به مناسبت فرا رسيدن روز عرفه و عيد سعيد قربان خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عبدالملکی سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک اظهارکرد: اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری این منطقه با هماهنگی‌های انجام شده ایستگاه عرضه دام بهداشتی منطقه یک را در بزرگراه امام علی (ع) بالاتر از پل بزرگراه شهید بابایی، کنار گذر ازگل، نبش خیابان گلچین جنوبی در زمینی به وسعت ۴ هزار متر مربع با ۸ غرفه عرضه دام بهداشتی راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: این ایستگاه‌ها در روز یکشنبه ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۹ و دوشنبه ۲۱ مرداد ماه از ساعت ۵ الی ۱۵ به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست و متقاضیان می‌توانند در این دو روز به محل عرضه دام مراجعه نمایند و گوسفند قربانی خود را با قیمت مصوب سازمان میادین شهرداری تهران خریداری و به صورت بهداشتی ذبح کنند.

عبدالملکی خاطر نشان کرد: با هدف سرعت بخشیدن به انجام تقاضاها، در این محل یک قربانگاه به وسعت ۱۰۰ متر مربع با حضور ذبح کننده‌های دام آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

به گفته این مقام مسئول دامپزشک نیز به منظور حفظ سلامت شهروندان، بر ذبح بهداشتی به هنگام خرید و ذبح نظارت می‌کنند و تلاش می‌شود تا بستر بهداشتی لازم فراهم شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.