سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان ملل: طرف های درگیر جنگ افغانستان در روزهای عید از خشونت خودداری کنند

معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) از تمام طرف های درگیر در جنگ افغانستان درخواست کرد که برای احترام به روزهای عید، تحمل و بردباری و حسن نیت نشان دهند و از خشونت خودداری کنند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) از تمام طرف های درگیر در جنگ افغانستان درخواست کرد که برای احترام به روزهای عید، تحمل و بردباری و حسن نیت نشان دهند و از خشونت خودداری کنند.

تادامیچی یاماموتو، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در افغانستان امروز شنبه (۱۹ اسد/ مرداد) در پیامی به مناسبت فرارسیدن عید قربان اظهار امیدواری کرد که خانواده های افغانستانی در سراسر این کشور بتوانند با هم عید را در فضای عاری از ترس و خشونت تجلیل کنند.

یاماموتو افزوده است که سازمان ملل به عنوان یک همکار و حامی متعهد در تلاش های افغانستان برای دستیابی به ثبات، رفاه و صلح پایدار باقی می ماند.

سازمان ملل متحد در حالی از طرف های درگیر جنگ افغانستان خواسته است که از خشونت ها در روزهای عید خودداری کنند که رهبر گروه طالبان نیز در پیامی از هواداران خود خواسته است که در روزهای عید به غیر نظامیان آسیب نرسانند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.