سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۱۳۶ مددجوی کرمانی به مشهد مقدس

سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۱۳۶ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح شوق زیارت با کمک خیران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد شمسی؛ سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان کمک خیران در اجرای طرح شوق زیارت را مؤثر دانست و گفت: با اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد زمینه بهره‌مندی نیازمندان بیشتری از سفر‌های زیارتی با کمک خیران و نیکوکاران فراهم می‌شود.

او بابیان اینکه ۱۳۶ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان به مناسبت دهه امامت و ولایت به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند افزود: این مددجویان از محل کمک‌های خیران نیکوکار و در قالب طرح شوق زیارت به این اردوی زیارتی اعزام می‌شوند.

سرپرست معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه این نهاد باهدف جذب حداکثری کمک‌های مردمی و تشویق خیران جهت مشارکت در اعزام نیازمندان به اردو‌های زیارتی اقدام به طراحی روش‌های مختلف برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران نیک‌اندیش کرده است ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار کرمان می‌توانند با مراجعه به سایت shogheziarat.ir در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

شمسی توجه به برنامه‌های فرهنگی مددجویان را از مهم‌ترین برنامه‌های کاری این نهاد برشمرد، افزود: برنامه‌های فرهنگی این نهاد باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان و فراگیری مهارت‌های زندگی در قالب کارگاه و کلاس‌های آموزشی، اردو‌های زیارتی و فرهنگی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ی

اعزام مددجویان کمیته امداد به مشهد مقدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.