سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۱۵۷ پایگاه برای دریافت نذورات مردمی در عید قربان

۱۵۷ پایگاه در استان چهارمحال و بختیاری آماده دریافت نذورات مردمی در عید سعید قربان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۷ پایگاه در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نیکوکار در عید سعید قربان است.

او با اشاره به آغاز پویش «عید قربان» همزمان با سراسر کشور در استان افزود: ۷۹ مسجد، ۶۰ مرکز نیکوکاری و ادارات ۱۸ گانه کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی با نیت نذر قربانی هستند.

ملک پور با بیان اینکه امکان مشارکت مردم در طرح نذر قربانی با هر مبلغی امکان‌پذیر است اضافه کرد: کمیته امداد بر اساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده و به نیت افراد خیر اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی در میان نیازمندان می‌کند.

او ادامه داد: گوشت قربانی که در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد به شکل بهداشتی و اصولی بسته‌بندی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

ملک پور گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ صندوق امداد ولایت، شماره حساب ۸۸۰۳۱۸۵۵۸ نزد صندوق امداد ولایت و شماره حساب ۰۱۱۲۸۱۲۶۲۰۰۳ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

آغاز پویش عید قربان در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.