سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصف جهان به استقبال قربان و غدیر

شهردار اصفهان از برگزاری ۱۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشیِ در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان به مناسبت اعیاد بزرگ قربان و غدیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان گفت: به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر بیش از ۱۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تدارک دیده شده است.

او با اشاره به اینکه این برنامه‌های مفرح و ویژه در تمام مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برگزار می‌شود ادامه داد: برنامه‌های ویژه عید سعید غدیر با رویکرد معرفتی تدارک دیده شده و حضور مردم در مناطق ۱۵ گانه شاهد شور و نشاط اجتماعی در سطح شهر اصفهان خواهیم بود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: برخی از این برنامه‌ها با موضوع سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که همزمان با عید غدیر برگزار می‌شود، پیوند خورده و تلاش می‌شود تا شهر شور و نشاط خود را در ادامه برنامه‌های تابستانی حفظ کند.

نوروزی ادامه داد: هفته گذشته اجلاس هم اندیشی معاونین حمل و نقل و روسای پلیس کلانشهر‌های کشور به میزبانی شهرداری اصفهان برگزار شد و من هم به نمایندگی از شهرداران سراسر کشور دغدغه‌های شهرداران و مسائل شهر در حوزه حمل و نقل کلانشهر‌ها را عنوان کردم، اعتقاد دارم جمع بندی این نشست می‌تواند منجر به کاهش مشکلات حمل و نقلی در شهر‌ها بشود.

او با بیان اینکه شنبه هفته گذشته در همین برنامه رادیویی «سلام اصفهان» به حشرات حاشیه زاینده رود اشاره و پیرو آن از معاونت خدمات شهری شهرداری خواسته شد تا رسیدگی لازم برای رفع مشکل انجام شود، افزود: تمام نقاط حاشیه رودخانه و نیزار‌های موجود در حاشیه رودخانه روز ۱۶ مردادماه از ساعت دو تا پنج بامداد سم پاشی شد. در حال حاضر پاکسازی، حذف نیزار‌های اضافی و سایر مواردی که می‌تواند ایجاد مشکلات کند، حدفاصل سی و سه پل تا پل فردوسی در حال انجام است.

شهردار اصفهان مطرح کرد:امیدواریم بتوانیم محیط پارک‌ها و حاشیه زاینده رود را از وجود حشرات پاکسازی کرده و با تداوم اقدامات اثربخش در این خصوص مردم بتوانند تفریحی سالم در فضا‌های شهری داشته باشند.

انتهای پیام/ی
 


حشرات حاشیه زاینده رود پاکسازی می‌شوند

برچسب ها: شهرداری ، عید قربان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.