سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کاربران به ترور برادر رهبر انصارالله یمن:

#ابراهیم_بدرالدین_الحوثی/ حججی‌ها و راه حججی‌ها ادامه دارد +تصاویر

خبر ترور برادر رهبر انصارالله یمن به دست مزدوران سعودی و دستگیری عاملان این ترور توسط سرویس اطلاعاتی یمن با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت کشور یمن روز گذشته خبر شهادت ابراهیم بدرالدین الحوثی برادر رهبر انصاراللّه یمن به دست مزدوران آمریکا و رژیم سعودی را اعلام و تاکید کرد از هیچ تلاشی برای پیگرد و دستگیری مزدورانی که جنایت ترور شهید ابراهیم الحوثی را مرتکب شدند، دریغ نخواهد کرد.

در کمتر از ۱۲ ساعت سرویس‌های اطلاعاتی یمن موفق شدند تیم ترور برادر رهبر انصاراللّه یمن را در صنعا شناسایی و ۸۰ درصد آن‌ها را بازداشت کنند. این تیم ترور وابسته به وزارت اطلاعات عربستان و فرمانده آن یکی از سرکرده‌های شبه‌نظامیان در رژیم رئیس‌جمهور معدوم یمن بود.

انتشار این خبر در رسانه‌ها با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان و عرب‌زبان همراه شد و کاربران با هشتگ #ابراهیم_بدرالدین_الحوثی پست‌های خود را به اشتراک گذاشتند. در ادامه تعدادی از این پست‌ها را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، واکنش کاربران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
درود بر شهیدان راه خدا وتسلیت به برادر سید الحوثی‌ خدا با شماست
1987
۱۲:۴۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام برتو شهید عزیز روحت شاد راهت ادامه داد
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام و درود خدا بر مادری که چنین شیر مردانی در دامن اش تربیت شده اند ؛ خدای متعال و امام زمان عج الله تعالی فرجه یاریگرتان باد
ناشناس
۰۵:۴۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه