سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ کشته در درگیری بین نیرو‌های منصور هادی و شورای انتقالی جنوب یمن

در درگیری بین نیرو‌های شورای انتقالی جنوب یمن (وابسته به امارات) و نیرو‌های وابسته به منصور هادی در داخل مقر تیپ چهارم گارد ریاست جمهوری در شمال عدن، تا کنون دست کم ۳۰ نفر کشته شده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون الحدث، نیرو‌های شورای انتقالی جنوب یمن (وابسته به امارات) کنترل مقر تیپ چهارم گارد ریاست جمهوری (وابسته به منصور هادی) در عدن را به دست گرفتند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد  محمد النعمانی، سخنگوی رسمی جنبش انقلابی جنوب یمن با تأکید بر اینکه مردم جنوب یمن فقط در محور مقاومت هستند، نیرو‌های این جنبش را به قیام برای آزادسازی مناطق جنوبی یمن از دست اشغالگران نظامی سعودی و اماراتی فرا خواند.

محمد النعمانی در این خصوص گفت: «عربستان و امارات نقش خود را برای فرستادن اهالی جنوب یمن به کام مرگ تقسیم کرده اند، چرا که مردم جنوب یمن جز در محور مقاومت نخواهند بود. مردم جنوب یمن آزاده هستند و در صدر همه جنبش‌های آزادی خواهانه ملی عربی قرار دارند. از این رو عربستان و امارات می‌خواهند با شعله ور ساختن آتش درگیری بین مردم جنوب، آن‌ها را به جان هم انداخته و به وسیله یکدیگر از بین ببرند.»

تلویزیون الحدث گزارش داد در درگیری بین نیرو‌های شورای انتقالی جنوب یمن (وابسته به امارات) و نیرو‌های وابسته به منصور هادی در داخل مقر تیپ چهارم گارد ریاست جمهوری در شمال عدن، تا کنون دست کم ۳۰ نفر کشته شده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.