سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالوند: چهره واقعی پارس جنوبی را باید از هفته ششم به بعد نگاه کرد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با توجه به تغییرات زیاد در تیم، چهره واقعی پارس جنوبی را باید از هفته ششم به بعد دید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درخصوص روند آماده سازی این تیم بیان کرد: دومین اردوی تدارکاتی مان را در محمود آباد برگزار کردیم. اردوی اول مان در سرعین اردبیل بود که ادرویی ۱۲ روزه بود و از لحاظ بدنسازی این اردو را برگزار کردیم و در تورنمنتی ۴ جانبه در شیراز شرکت کردیم و حالا هم خودمان را برای شروع مسابقات لیگ برتر آماده می‌کنیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره بازیکنان جدید تیمش گفت: اکر می‌خواستم لیستی به باشگاه بدم که سراغ بازیکنان مطرح و نامدار می‌رفتم بازیکنانی که هر سرمربی علاقه دارد آن‌ها را به خدمت بگیرد. نمی‌گویم بازیکنانی که جذب کردیم بزرگ نیستند، اما بحث مسائل مالی مطرح بود و حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش بودجه داشتیم و حالا ببینید با این کاهش، بودجه امسال هزینه مان چقدر خواهد بود. تقریبا ۶۰ درصد شاکله تیم را بازیکنان جوان و لیگ یکی تشکیل می‌دهند و در کنار آن‌ها ۵، ۶ بازیکن باتجربه به خدمت گرفتیم که سابقه خوبی در لیگ برتر دارند و تیم را با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه ساخته ایم. البته کمی زمان می‌برد چرا که ۸۵ درصدِ تیم پارسال تغییر کرده است. بازیکنان سال گذشته حدود ۵۰ درصد قراردادشان را نگرفته بودند و وقتی با آن‌ها مذاکره می‌کردیم پول خود را می‌خواستند که ما هم با توجه به اینکه تا به همین حالا هم پولی پرداخت نکردیم مجبور بودیم تقریبا همه تیم را تغییر بدهیم و همین باعث می‌شود که ۴ یا ۵ هفته به زمان نیاز داشته باشیم تا به هماهنگی دست یابیم.

او درباره جذب بازیکن بومی در پارس جنوبی خاطر نشان کرد: حدود ۶ یا ۷ بازیکن ما از بچه‌های همان منطقه هستند از عسلویه و شهر‌های اطراف و اگر همین روند طی شود طی سال‌های آینده می‌شود تا ۴۰ درصد از تیم را بومی سازی کرد.

کمالوند درباره قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بیان کرد: هفته اول با تیمی بازی داریم که همه جام ه ارا مال خود کرده. اما ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و تلاش می‌کنیم بازی تماشاگر پسند و خوبی را در افتتاحیه لیگ برگزار کنیم و قکر می‌کنم چیزی که از نتیجه مهم‌تر است، کیفیت بازی بچه‌ها در بازی ابتدایی لیگ است تا هر کسی که بازی را می‌بیند از کیفیت بازی راضی باشد.

او درخصوص قرعه‌ای که در هفته‌های اول لیگ نصیب پارس جنوبی شده است، خاطر نشان کرد: ۲ بازی اول ما در لیگ سنگین است. هقته دوم هم با ذوب آهنی بازی داریم که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است که بازی‌های دشواری است و از هفته سوم به بعد بازی‌ها راحت‌تر می‌شود البته چهره واقعی پارس را باید از هفته ششم به بعد دید، چون تغییرات زیاد است و برای هماهنگی زمان نیاز داریم.

کمالوند درمورد هدف گذاری که برای لیگ نوزدهم در پارس جنوبی دنبال می‌کند، تصریح کرد: با توجه به کاهش هزینه‌ها فقط می‌خواهیم تیم را در لیگ نگه داریم. چرا که کل بودجه پارس جنوبی از مبلغ قرارداد یکی از بازیکنان تیم‌های تاپ جدول هم پایین‌تر است.


بیشتر بخوانید:

وحید خشتان به پارس جنوبی جم پیوست

رضاییان: دیدار مقابل ذوب‌آهن را در تختی جم برگزار می‌کنیم

پایان اردوی شاگردان کمالوند در محمودآباد/ جمی‌ها فردا به ایفمارک می‌روند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.