سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودسازی محور اول گام دوم انقلاب

امام جمعه خرمشهرگفت: خودسازی محور اول گام دوم انقلاب است و دوم پاسخ مثبت به انتقادهای سازنده.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر( ع) این روزها را روزهای استجابت دعا عنوان کرد.

او ادامه داد: همزمان با نزدیک شدن به عید سعید قربان ضمن انجام مناسک لازم در آن روز لازم است موارد بهداشتی ذبح دام نیز رعایت شود.

امام جمعه خرمشهر  در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: خودسازی محور اول گام دوم انقلاب است و دوم پاسخ مثبت به انتقادهای سازنده.

حجت الاسلام عادل پور افزود: آن کسی که نقدهای سازنده را بشوند و پاسخی به آنها نمی دهد در گام دوم انقلاب حرکت نمی کند.

او  در ادامه سخنانش رسیدن به وفاق ملی در اقتصاد درون زا را وضعیت خوب امروز کشور در عزم تمامی مسئولین و سازمان ها و سپاه در خودکفایی و ضربه زدن به تحریم ها عنوان کرد و گفت: بانک جهانی اعلام کرده تحریم های غرب علیه ایران بی اثر بوده و همچنین کاهش ۱۹ درصدی بیکاری در استانهای کشور

امام جمعه خرمشهر البته کاهش این ۱۹ درصدی را شامل استان خوزستان ندانست و خواستار عزم مسئولین برای حل مشکل بیکاری در استان شد

حجت الاسلام عادل پور وجود شهرک صنعتی خرمشهر را فرصتی ویژه برای این شهرستان دانست و خواستار توجه مسئولین برای شکوفایی صنایع کوچک شد.

او ادامه داد:اختصاص یارانه تولید، پرداخت تسهیلات ۱۲ درصدی، پرداخت مطالبات واحدهای صنعتی، حل مالیات و معافیت مالیاتی در منطقه آزاد اروند باعث رونق تولید و اشتغال در منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

برچسب ها: نمازجمعه ، استغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.