سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهادری: اجازه نمی‌دهیم بازی هایمان در شهر دیگری برگزار شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر ورزشگاه خانگی مان را آماده کنیم.

عطاالله بهادری، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: هنوز مشخص نیست مسابقات لیگ برتر فوتبال چه زمانی آغاز می شود و بعید می دانم که تا آخر این ماه هم شروع شود، تاکنون فقط قرعه کشی بازی های نیم فصل اول انجام شده است. مطمئن باشید اجازه نمی دهیم بازی های ما در شهر دیگری برگزار شود زیرا چنین اتفاقی مفهومی ندارد و ما تمام تلاش خودمان را می کنیم تا هر طور شده ورزشگاه شهید بهنام محمدی را تا پیش از آغاز مسابقات آماده کنیم. ادعایی ندارم که به اندازه پرسپولیس و استقلال هوادار داریم اما نفت مسجد سلیمان هم تیم محبوبی است و هیچ تیمی به جز سرخابی های پایتخت، در جاهای دیگر به اندازه ما طرفدار ندارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان با انتقاد از ضرب الاجل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به باشگاه ها برای آماده سازی ورزشگاه های محل میزبانی تیم ها بیان کرد: لیگ ایران زیر نظر فیفا است و این که ۳ ماه پیش از شروع مسابقات لیگ از باشگاه‌ها بخواهند گیت‌های الکترونیکی نصب کنند و اقدامات دیگری انجام دهند کار درستی نیست، زیرا ما مستاجر هستیم و مالک ورزشگاه هایمان نیستیم. مگر استقلال و پرسپولیس آزادی را اجاره نمی‌کنند؟ فقط ذوب آهن و فولاد خوزستان مالک ورزشگاه هایشان هستند و بقیه تیم‌های لیگ برتر مستاجرند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای آماده سازی ورزشگاه خانگی نفت مسجد سلیمان گفت: برای ترمیم چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی با پیمانکارانی قرارداد بستیم که چمن وررزشگاه آزادی را پوشش می دهند. در حال حاضر یکی از زیباترین و هموارترین زمین چمن های ایران را در مسجد سلیمان داریم. صندلی ها را تعویض کردیم و ارتفاع صندلی های مقابل جایگاه را افزایش دادیم تا استاندارد شود. کار شماره گذاری صندلی ها انجام شده و نورافکن ها را تعمیر کردیم و تست هم گرفته ایم. پیمانکار نصب دوربین های مدار بسته هم مشخص است و کار خاصی ندارد.

بهادری در ادامه افزود: متولی زیر ساخت های ورزشی وزارت ورزش و جوانان است و در واقع آن ها باید این اقدامات را انجام دهند. مالک ورزشگاه ما شرکت نفت است و این شرکت هم قواعد و قوانین خاصی دارد و برای مناقصه گذاشتن و استخدام پیمانکار با مشکلات زیادی مواجه است. اگر وزارت ورزش کار آماده سازی ورزشگاه ها را انجام می داد این کار هزینه کمتری روی دست باشگاه ها می گذاشت.

او در خصوص بازیکنانی که پس از شکست این تیم برابر نود ارومیه از این تیم کنار گذاشته شدند،عنوان کرد: نه مدیرعامل باشگاه و نه هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره در کار فنی تارتار نقشی ندارند. با بازیکنانی که در نقل و انتقالات به نفت مسجد سلیمان پیوستند قراردادی بسته شد و تارتار همان موقع به بازیکنان گفت که تضمینی نیست حتما در تیم بمانند، هر بازیکنی بهتر باشد می ماند و در این مسئله هم با کسی تعارفی نکرد. تارتار مربی بزرگی است و قطعا بازیکنانی جذب می کنند که برای تیم مثمر ثمر باشند.

بهادری در پایان تصریح کرد: نگاهی که امسال به لیگ داریم به دست آوردن رتبه تک رقمی در جدول است و با کادرفنی خوب و بازیکنان آینده داری که  داریم  چنین چیزی دست یافتنی است البته اگر مشکلات مالی ما حل شود نتیجه بهتری هم خواهیم گرفت.


بیشتر بخوانید:

نفت مسجد سلیمان دومین تیم پُرکار نقل و انتقالات تابستانی

شکست سنگین نفت مسجد سلیمان برابر تیم لیگ یکی

مشکلات میزبانی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه غدیر اهواز


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نفت مسجد سلیمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.