سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس از مجریان عملیات قهرمانانه بیت لحم قدردانی کرد

جنبش حماس بیانیه‌ای مطبوعاتی در تقدیر از مجریان عملیات قهرمانانه بیت لحم در کرانه باختری رود اردن صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی جنبش حماس، در بیانیه حماس در حمایت از عملیات مقاومت در شهر بیت لحم که طی آن یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید آمده است: "ما به فرزندان قهرمان و مقاوم فلسطین که عملیاتی قهرمانانه را به اجرا درآورده اند و طی آن یک نظامی ارتش اسرائیل کشته شد، درود می‌فرستیم.

حماس افزود: مقاومت در کرانه باختری بخش ذاتی فرزندان آزادمنش آن است که از گرانبهاترین و با ارزش‌ترین مسائل خود در راه محافظت از سرزمینشان و از شهر بیت المقدس می‌گذرد. سرزمینی که به حریم و خانه هایش تجاوز شده و صد‌ها خانواده با تصمیم رژیم اشغالگر آواره شده است، زیرا مقامات رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته اند این شهر را از فلسطینیان خالی کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از تشکیلات خودگردان فلسطینی و دستگاه‌های امنیتی آن می‌خواهیم از گزینه ملت ما در دفاع از سرزمین فلسطین حمایت کند و هماهنگی‌های امنیتی را بطور جدی متوقف کند و مقاومتی واقعی و عملی در سرزمین فلسطین آغاز کند و مردم فلسطین را به سمت مبارزه مردمی که عنوان آن آزادی فلسطین و ایجاد کشوری با حاکمیت مستقل باشد سوق دهد.

همچنین از ملت فلسطین خواسته شده است راه مقاومت را ادامه دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: محور مقاومت ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.