سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ مدال دستاورد تکواندوکاران نونهال ایران تا پایان روز دوم مسابقات جهانی

تکواندوکاران نونهال کشورمان تا پایان روز دوم مسابقات جهانی ازبکستان ۶ مدال طلا و برنز کسب کردند.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان در حالی دقایق پیش به پایان رسید که زرین نعل و بخشی نژاد بر سکوی قهرمانی ایستادند و جعفرصالحی و متاجی به مدال برنز رسیدند.

فردا (جمعه – ۱۸ مردادماه) و در روز سوم این دوره از رقابت‌ها ایران با ۵ نماینده رو در روی رقبایش قرار می‌گیرد.

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۱۹، از روز گذشته (چهارشنبه – ۱۶ مردادماه) با حضور ۵۵۰ تکواندوکار از ۶۴ کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

امروز (پنجشنبه – ۱۷ مردادماه) و در روز دوم مبارزات اوزان ۳۳-، ۳۷- و ۵۳- کیلوگرم پسران و ۴۱- و ۴۷- کیلوگرم دختران پیگیری شد که امیرعباس رهنما (۳۳- کیلوگرم)، پویان جعفرصالحی (۳۷- کیلوگرم)، امیرحسین متاجی (وزن ۵۳- کیلوگرم)، زهرا زرین نعل (وزن ۴۱- کیلوگرم) و مبینا بخشی‌نژاد (وزن ۴۷- کیلوگرم) هوگوپوشان کشورمان بودند.

در پایان این روز زهرا زرین نعل و مبینا بخشی‌نژاد مدال طلای جهانی را کسب کردند و پویان جعفر صالحی و امیرحسین متاجی بر سکوی سومی جهان ایستادند، اما امیر عباس رهنما از کسب مدال بازماند.

فردا و در روز سوم (جمعه – ۱۸ مردادماه) رقابت‌های اوزان ۴۱- و ۴۵- کیلوگرم پسران و ۴۴-، ۵۵- و ۵۹- کیلوگرم دختران انجام خواهد شد و امیرحسین نوروزی (وزن ۴۱- کیلوگرم)، امیررضا قربانی (وزن ۴۵- کیلوگرم)، ساناز عباس‌پور (وزن ۴۴- کیلوگرم)، پونه جعفرصالحی (وزن ۵۵- کیلوگرم) و ستایش قهرمانی (وزن ۵۹- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران هستند.

هدایت تیم پسران برعهده مرتضی کریمی به عنوان سرمربی و محمدرضا یاری و محمد علوی به عنوان مربی است. هدایت تیم دختران نیز برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و محبوبه محمدنژاد و شهره خلج زاده به عنوان مربی است.


بیشتر بخوانید:

درخشش تکواندوکاران نونهال در رقابت های آسیایی

اعزام تیم ملی تکواندو نونهالان به رقابت های قهرمانی جهان

تکواندوکاران ایران در آستانه سومین رقابتهای جهانی/ ملی پوشان به دنبال تکرار عنوان قهرمانی

3 مدال طلا، نقره و برنز حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در روز سوم/ روز پایانی با حضور 5 نماینده ایرانی


انتهای پیام/

نتیجه رقابت‌های تکواندو نونهالان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.