سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ غدیر در جامعه ترویج و توسعه یابد

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت:فرهنگ غدیر در جامعه ترویج و توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان این که همه افراد حقیقی و حقوقی باید وظیفه خود را برای ترویج و توسعه فرهنگ غدیر در استان بکار ببندند گفت: تبیین رفتار روش و منش والای امیر المومنین ع موجب وحدت مسلمانان است و واقعه عظیم غدیر نیز می‌تواند محور وحدت در جامعه اسلامی باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: ۱۱۰ نفر از صحابه پیامبر اکرم ص جریان غدیر را نقل کردند و در وقوع این واقعه عظیم هیچ اختلافی بین اهل سنت و تشیع وجود ندارد.
 
مصطفوی معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های ضد انقلاب برای توسعه و ترویج عقاید تحریفی و ضد فرهنگی در مناطق مرزی استات گفت: دستگاه‌های مختلف مرتبط باید برای مقابله با تهاجمات اعتقادی دشمنان اقدامات لازم فرهنگی را انجام دهند.
 
گروسی رئیس کل دادگستری استان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت جلسات شورای فرهنگ عمومی استان بر برگزاری منظم و اصولی جلسات فرهنگ عمومی در استان تاکید کرد.
 
حجت الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه گفت: همایش کتابت احادیث امامت و ولایت، مراسم خطبه خوانی و همایش غدیر ۱۸ ذی الحجه و ۱۸ پیام در استان در دهه ولایت و امامت برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان و دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این بنیاد در سال گذشته گفت: برگزاری دعای عرفه در شهر‌های استان خصوصا یادمان تمرچین پیرانشهر با حضور دانشجویان، بازسازی واقعه غدیر در سه شهرستان میاندوآب نقده و خوی، برگزاری ۳۱۳ برنامه محله محور حوزه‌های مقاومت بسیج، ۱۷ جشن ویژه عید غدیر، مسابقات ورزشی جام ولایت، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و برگزاری ۴۱۴ حلقه معرفتی غدیر شناسی در استان از جمله این برنامه هاست.
 
ماموستا رحمت ا.. شمسی نائب رئیس شورای علمای اهل سنت استان نیز در این جلسه با تبریک اعیاد قربان و غدیر بر توجه به اعمال و رفتار والای حضرت علی (ع) در افزایش وحدت میان مسلمانان تاکید کرد.
 
همچنین در این جلسه آقای مجرد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز سخنانی درباره موضوع جلسه بیان کرد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.