سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۳۰ گرم شیشه از داخل شکم مردی ۳۲ ساله + عکس

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت از کشف حدود ۱۳۰ گرم مواد روانگردان شیشه از داخل شکم مردی جوان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: بامداد جاری مأموران انتظامی مستقر در بیمارستان لقمان از انتقال فرد جونی به بیمارستان مطلع شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد داخل شکم این فرد بسته‌های مشکوکی وجود دارد.

او افزود: در تحقیق از کارمندان بیمارستان، مشخص شد فردی ساعت سه بامداد جاری با خودروی شخصی خود، فرد جوان را به بیمارستان آورده و مدعی شده است او بعد از خوردن یک آبمیوه حالش خراب می‌شود و از ناحیه شکم احساس درد و تألم می‌کند.

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با توجه به این موضوع، سریعا فرد مصدوم به اتاق عمل منتقل و بسته‌های مشکوک خارج و مشخص شد که آن‌ها ۶۸ پک مواد روانگردان شیشه به مقدار حدودا ۱۳۰ گرم هستند؛ در ادامه با توجه به وخیم بودن حال فرد مصدوم که جوانی ۳۲ ساله ساکن حومه تهران بود بازجویی از او صورت نگرفت و برای انجام مداوا به آی. سی. یو منتقل شد که همچنان تا مداوا شدن حالش تحت نظر پزشکان قرار دارد.

او افزود: مواد‌های مکشوفه نیز برای انجام صورتجلسه در اختیار ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید قرار گرفته است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.