سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظر بدون تعارف مردم درباره خبرنگاران + فیلم

شهروندان بدون رودربایستی نظر خود را درباره شغل خبرنگاری اعلام کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگاری شغلی پردردسر و طاقت فرساست که در جوامع امروزی نیاز به حضور آنها زیاد احساس می‌شود.

یوسف سلامی خبرنگار سابق باشگاه خبرنگاران جوان به میان مردم رفته است و نظر آنها را درباره شغل خبرنگاری پرسیده است که پاسخ‌های بدون رودربایستی مردم درباره کار خبر را در فیلم زیر می‌شنوید.

 

 


بیشتر بخوانید: تبریک رئیس جمهور به خبرنگاران در حیاط دولت + فیلم 



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
ضمن تبریک روزخبرنگار به همه خبرنگاران درسراسر کشور مطلبی رادرارتباط با مجریان پخش اخبار می خواستم عرض کنم که مشخصا مجری محترم اخبار ۲۰/۳۰سرکارخانم رکوعی است که از نحوی گویش ایشان درگفتن خبرها تشکرکنیم واگردر نحوی پوشش ایشان مدیران خبری شبکه دو که البته نمی دانیم به میل خودشان اینگونه است یا بخشنامه ای ولی به هرحال چادرمشکی ومغنعه مشکی ایشان انسان رادریک لحظه به این فکرمیبرد نکنه اتفاقی افتاده وانسان راغصه دار واسترس واردمی کند لطفا تجدید نظر بفرمائیدیا با مانتو جلوی دوربین حاضر بشوند ویا لباس روشنتر استفاده شودتا روحیه درب وداقون ما مردم لحظه ای تسکین پیدا کندنه استرس بر استرسمان اضافه شود با تشکر ازسر کارخانم رکوعی قصدجسارت نبوده است موفق باشید....
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
خبرنگاری شغلی پر از استرس و سختی است آنان دیکته خود را همواره بر بنرهای بزرگ مینویسند که کوچکترین اشتباهشان بزرگترین بازتاب را دارد.
آنان افرادی اما بسیار قدرتمند وصحنه گردان جامعه جهانیند.
اگر خبرنگاری اراده کند هر مشکلی را در جامعه میتواند حل نماید. البته اکثراً به قیمت پا یمال شدن و قربانی شدن خودش
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
خبرنگاران باید مبنای کارشون بر شفاف سازی باشه .بعد مشکلی را که بیان میکنند تا انتهای برای حل و فصل اش پیگیری کنتد .بعد باید وجدان بیداری داشته باشند تا حقیقیت را بگویند .همیشه در مقابل دوربین 24 ساعته خدا و وحدان شون ایند .