سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انسداد و محدودیت‌های ترافیکی مقطعی در جاده هراز

رئیس پلیس راه مازندران از انسداد و محدودیت‌های ترافیکی در جاده هراز به دلیل اجرای عملیات راهسازی از روز شنبه ۲ شهریورماه تا روز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه در این جاده خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور عملیات کارگاهی و اجرای عملیات اصلاح قوس جاده و ایمن سازی جاده هراز در محدوده پیچ ابتهاج، گزنگ، مش ورزان و تلخرود بنا به درخواست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، محدودیت‌های ترافیکی از روز شنبه ۲ شهریور ماه تا روز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه،  در این جادهبه اجرا در خواهد آمد.

او افزود: به همین منظور تردد وسایل نقلیه از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۳ تا ۵ شهریورماه در محدوده پیچ ابتهاج در کیلومتر ۸۹ ممنوع بوده و رانندگان  برای سفر به مازندران در روز‌های یاد شده می‌توانند از جاده‌های جایگزین چالوس و فیروزکوه استفاده کنند.

او با اشاره به اجرای عملیات اصلاح درز انبساط پل‌ها در محدوده گزنگ، مش ورزان و تلخرود در کیلومتر ۷۱ تا ۷۲ از ۲ شهریور ماه تا ۱۳ شهریور ماه، گفت:تردد در این محدوده در روز‌های شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲، روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر و روز‌های چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، همزمان با اجرای عملیات با رعایت جوانب احتیاط و محدودیت لازم انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام/س
 

محدودیت‌های ترافیکی مقطعی در جاده هراز به دلیل اجرای عملیات راهسازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.