سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشکده بهداشت یزد خبرداد:

رتبه هفتم دانشگاه علوم پزشکی یزد در بین ٦٠ دانشگاه

رییس دانشکده بهداشت یزد گفت: دانشگاه علوم پزشکی یزد در بین ٦٠ دانشگاه علوم پزشکی کشور حائز رتبه هفتم کشوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد حسن احرامپوش رییس دانشکده بهداشت یزد گفت: دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال ٦٢ به همت شهید صدوقی تاسیس شد و با ٣٥ نفر دانشجو آغاز به کار کرد.

احرامپوش اظهار داشت: در حال حاضر تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل این دانشگاه پنج هزار نفر است، همچنین تعداد ٥٠٠ عضو هیات علمی و ١٠ دانشکده در حال ارائه خدمت به دانشجویان و عرصه بهداشت و درمان استان هستند.

رییس دانشکده بهداشت یزد تصریح کرد: ٧٠ درصد رشته‌های این دانشگاه در بعد تحصیلات تکمیلی و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هستند و ١٥ رشته دکترای تخصصی و ٣٠ رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه وجود دارد.

او خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یزد در اکثر رشته‌های تخصصی پزشکی رزیدنت و دستیار تربیت می‌کند و همچنین در رشته فوق تخصص نوزادان و فلوشیپ نازایی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی دانشجو می‌پذیرد و جزء دانشگاه‌های تراز اول کشور در این زمینه است.

رییس دانشکده بهداشت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: واگذاری مسئولیت‌ها به جوانان و دانشجویان، کلید موفقیت کشور است و برگزاری جشنواره رویش هم یکی از عرصه‌هایی است که هنر و استعداد جوانان به ظهور می‌رسد.

انتهای پیام/ غ

علوم پزشکی یزد؛ حائز رتبه هفتم کشوری در بین ٦٠ دانشگاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.