سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت اب منطقه ای کرمانشاه:

باید در توسعه مدیریت به دنبال توسعه فرهنگ سازمانی باشیم

مدیر عامل شرکت اب منطقه ای کرمانشاه گفت: توسعه مدیریت می تواند ساختار سازمانی را در رسیدن به اهداف مورد نظر کمک کند و موجبات روشنگری در سیستم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، درویشی مدیر عامل شرکت اب منطقه ای کرمانشاه گفت: موضوع جلسات توسعه مدیریت  می تواند ساختار سازمانی را در رسیدن به اهداف مورد نظر کمک کند و موجبات روشنگری در سیستم شود و فضا را برای استفاده از تمام منابع مهیا نماید.

درویشی گفت: تمام این تلاش‌ها برای آن صورت می‌پذیرد که به یک ایده ال در شان شرکت برسیم جایگاهی که بر اساس استاندارد‌های مناسب تعریف شده است.

وی گفت:  در همین حوزه توسعه مدیریت شاخص‌هایی وجود دارند که از اهمیت بالایی برخوردارند مسائل مدیریتی و مسائل فرهنگی و بی انگیزگی که گا‌ها در محیط کار ایجاد می شود و ما باید سعی کنیم این رخوت و بی تفاوتی شناسائی و درمان شوند همه این موارد فقط مباحث مالی و معیشتی نیست ما نیاز به کار فرهنگی داریم ما نیازمند آموزش در برخی سطوح و ایجاد اخلاق حرفه‌ای توسعه این اخلاق در همه سیستم و بدنه اداری  هستیم و در آن احساس مسئولیت مهمتر از باقی مسائل  است.

 

او گفت: ما امانتدار یک سرمایه بزرگ هستیم و وامدار مردم و باید دین خود و تکلیفی که به ما واگذار شده است را به خوبی ادا نمائیم و قطعا این ادای تکلیف در خدمتگزاری بهتر و بیشتر است باید تلاش کنیم که در تحول اداری همکاران ضمن درک واقعیت‌های سازمان برای رفع مشکلات تلاش مضاعف نمایند.

درویشی افزود: باید به سمت شرکت داری جلو برویم و برنامه ریزی ما نیز همین باشد  باید سعی کنیم نسل جوان و شاغل در شرکت را با تجربیات کاری و اخلاقی خود راهنمائی کنیم این افراد آینده این شرکت هستند باید با ایجاد پشتوانه فرهنگی در کار و اخلاق زمینه سازی لازم در تحقق یک سازمان مناسب را انجام دهیم و مطمئنا این فرهنگ زمانی که محقق شود رسالت اصلی ما محقق شده استو.

او بیان کرد : باید در توسعه مدیریت به دنبال توسعه فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه‌ای در کار باشیم همه موارد انجام این فرایند بلحاظ سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد و باید این رویکرد در سیستم پر رنگ شود.

درویشی گفت:  ظرفیت‌های خوبی داریم پس باید از این نقطه قوت استفاده کنیم و از این پتانسیل استفاده نمائیم و افرادی متعهد دلسوز و توانمند پرورش دهیم.


انتهای  پیام/ز

 

توسعه مدیریت موجب روشنگری در سیستم می شود

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.